Powered By Blogger

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Συγκρότηση τριμελούς Νομαρχιακής Επιτροπής για την ανάδειξη αιρετών μελών των Π.Υ.Σ.Δ.Ε., Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε. και Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. στις 5 Νοεμβρίου 2014

Download this file (22188 7Τ469-ΟΔΒ.pdf)22188 7Τ469-ΟΔΒ.pdf[ ]172 kB
Download this file (22187 ΒΜΙ09-Ξ3Ξ.pdf)22187 ΒΜΙ09-Ξ3Ξ.pdf[ ]171 kB
Download this file (22186 Ψ9ΒΙ9-1ΨΤ.pdf)22186 Ψ9ΒΙ9-1ΨΤ.pdf[ ]171 kB
Download this file (22185 Ω6ΒΝ9-17Ι.pdf)22185 Ω6ΒΝ9-17Ι.pdf[ ]171 kB
Download this file (22184 ΩΗΨΠ9-ΒΝ4.pdf)22184 ΩΗΨΠ9-ΒΝ4.pdf[ ]171 kB
Download this file (22183 68ΙΑ9-Υ74.pdf)22183 68ΙΑ9-Υ74.pdf[ ]172 kB
Download this file (22182 7ΗΛΠ9-Κ49.pdf)22182 7ΗΛΠ9-Κ49.pdf[ ]170 kB
Download this file (22181 7ΘΛ49-ΠΙΛ.pdf)22181 7ΘΛ49-ΠΙΛ.pdf[ ]171 kB
ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ 2014
Επιστολή για το ΚΥΣΔΕ‏, του Δημήτρη Πεππέ
Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι

Οι εκλογές της 5ης Νοεμβρίου για τα υπηρεσιακά συμβούλια διεξάγονται σε μια πολύ κρίσιμη χρονική στιγμή: κατάργηση δεκάδων ειδικοτήτων στην επαγγελματική εκπαίδευση, εκατοντάδες συνάδελφοι στη μέγγενη της διαθεσιμότητας, άμεση απειλή απολύσεων, μια «αξιολόγηση» ισοπεδωτική και τιμωρητική που εφευρέθηκε για να μας καθηλώσει βαθμολογικά και μισθολογικά. Στα παραπάνω προσθέτουμε την προσπάθεια εκφοβισμού με το νέο πειθαρχικό δίκαιο, την παρακώλυση άσκησης του συνταξιοδοτικού δικαιώματος και τον ανάλγητο δραστικό περιορισμό της δυνατότητας αποσπάσεων.
Στην ιδεολογία της παγκοσμιοποίησης και του μηδενισμού των αξιών που προσπαθούν να μας επιβάλλουν, εμείς ως ΔΑΚΕ Καθηγητών, αντιτάσσουμε τις ιδέες μας για μια παιδεία ανθρωποκεντρική, βασισμένη στις αξίες του ελληνικού πολιτισμού, με εκπαιδευτικούς αξιοπρεπείς, δημιουργικούς και ελεύθερους.
Απαιτούμε πλήρη σεβασμό και αναβάθμιση του λειτουργήματός μας. Αντιστεκόμαστε στις νεοφιλελεύθερες μνημονιακές επιλογές στην εκπαίδευση. Αγωνιζόμαστε για το σύνολο των εκπαιδευτικών ανεξάρτητα από κομματικές τοποθετήσεις
Συνάδελφοι
Στις εκλογές του Νοεμβρίου, μαζί με συναγωνιστές και συναγωνίστριες από όλη την Ελλάδα,  θέτω υποψηφιότητα για το ΚΥΣΔΕ. Με την ενεργή συμμετοχή σας , σας καλώ να ενισχύσετε τα ψηφοδέλτια της ΔΑΚΕ, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα αντίστασης στην αλλοτρίωση και την ισοπέδωση που προσπαθούν να μας επιβάλλουν.
Πεππές Δημήτρης
υποψήφιος για το ΚΥΣΔΕ

Πεππές Δημήτρης
Πρόεδρος της ΔΑΚΕ Καθηγητών ΔΕ
πρώην Πρόεδρος της ΟΛΜΕ
τηλ.6948238722   peppesdim@yahoo.gr

Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

ΕΚΚΛΗΣΗ Α. ΛΟΒΕΡΔΟΥ 
ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ
 Πρέπει να υπάρξει μία συμφωνία ανάμεσα σε όλα τα κόμματα εντός και εκτός Βουλής σε όλα τα συνδικάτα και σε όλους τους διαμαρτυρόμενους που έχουν συνασπιστεί σε σωματεία...
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Έκκληση να γίνονται οι παρελάσεις όπως στο παρελθόν, απηύθυνε αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μαθητικής παρέλασης, στο Σύνταγμα, ο υπουργός Παιδείας Α. Λοβέδρος, υπογραμμίζοντας τα εξής:
-Υπάρχουν ορισμένες στιγμές, λίγες μέσα στο χρόνο, η 28η Οκτωβρίου, η 25η Μαρτίου, λίγες θρησκευτικές στιγμές όπου πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε ότι θα μπορούμε να τις γιορτάζουμε και να τις σεβόμαστε όλοι μαζί.
-Δεν πρέπει να επανέλθουμε σε πρόσφατα γεγονότα, στο πρόσφατο παρελθόν, όπου δεν υπήρχε ιερή στιγμή, ήταν όλες ίδιες οι στιγμές και ο καθένας μπορούμε να εκφράσει ότι ήθελε διαλύοντας παρελάσεις, μη επιτρέποντας να γίνουν παρελάσεις ή σταματώντας τις παρελάσεις.
-. Πιστεύω ότι πρέπει να κάνουμε ορισμένες εξαιρέσεις.
- Υπάρχουν μέρες για να μπορέσει καθένας να εκφράσει μέσα στα όρια του Συντάγματος τις διαφωνίες του και να πει τις απόψεις τους.
-Υπάρχουν, όμως, και ορισμένες λίγες στιγμές μέσα στο χρόνο που πρέπει να τις σεβαστούμε.
-Και αν τις σεβαστούμε και πούμε ότι σε αυτές τις ημέρες θα είμαστε όλοι μαζί τότε και οι παρελάσεις θα γίνονται όπως στο παρελθόν και θα επιστρέψουμε στον καθένα που θα θέλει να συμμετάσχει να το χαρεί.
-Νομίζω ότι έφτασε η στιγμή να πούμε ότι είναι οι τελευταίες φορές αυτές οι επέτειοι να εκφράζονται με αυτά τα μέτρα ασφαλείας, που όμως, τώρα είναι απαραίτητα διότι δεν συμφωνούμε.
- Πρέπει να συμφωνήσουμε στα ελάχιστα ως δείγμα σεβασμού γι’ αυτούς που έδωσαν την ζωή τους για να είμαστε εμείς σήμερα εδώ.
-Για να αποτίσουμε τιμή σε αυτούς που έδωσαν την ζωή τους για να είμαστε εμείς σήμερα ελεύθεροι και για να χαρούμε τα παιδιά μας που παρελαύνουν πρέπει να κάνουμε μία ανακωχή αυτές τις ημέρες.
- Σε λίγο θα διαλύουμε και την Ανάσταση ή τον Επιτάφιο; Δηλαδή, δεν μπορούμε να τιμήσουμε κάτι όλοι μαζί;
-Πρέπει να υπάρξει μία συμφωνία ανάμεσα σε όλα τα κόμματα εντός και εκτός Βουλής σε όλα τα συνδικάτα και σε όλους τους διαμαρτυρόμενους που έχουν συνασπιστεί σε σωματεία.
-Όλοι πρέπει να συμφωνήσουμε ότι αυτή ήταν η τελευταία φορά.
- Τα παιδιά μας πρέπει να γιορτάσουν μαζί με τους γονείς τους αυτές τις ημέρες και όχι χωριστά.
-Στις δύσκολες ώρες που περνάμε μία επέτειος όπως της 28ης Οκτωβρίου σημαίνει ότι διατηρούμε ζωντανή μία μνήμη ενότητας, ομοψυχίας του ελληνικού λαού, που υπερέβη διχόνοιες πολυετείς και ενωμένος έδωσε μία μάχη για τα ιδανικά του.
- Μία μάχη υπέρ βωμών και εστιών την οποία κέρδισε.
- Η επέτειος, λοιπόν, έχει νόημα να μας κάνει να θυμηθούμε ότι η ενότητα και η ομοψυχία είναι προϋποθέσεις για να αντιμετωπίσουμε κάθε δυσκολία.
 
 -Σήμερα που περνάμε τη μεγαλύτερη δυσκολία μετά τον εμφύλιο πόλεμο ως χώρα και ως πολίτες, αυτή τη στιγμή, αυτή την περίοδο πρέπει να υπογραμμιστεί η ανάγκη ενότητας και ομοψυχίας για να βγούμε από την κρίση για να επιστρέψουμε στην ευημερία.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ
 ΤΗΣ 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Λοβέρδος
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Ο εορτασμός της 28ης Οκτωβρίου μας γεμίζει κάθε χρόνο με αισθήματα εθνικής υπερηφάνειας και ψυχικής ανάτασης.
Η επέτειος αυτή όμως διατηρεί ακέραιο το νόημά της και επιτελεί το σκοπό της, στο βαθμό που κατορθώνει ακόμη να μας υπενθυμίζει όλα όσα την συνιστούν και όσα αντιπροσωπεύει: κυρίως, το αγωνιστικό φρόνημα του λαού μας που φάνηκε πρόθυμος να θυσιάσει τα πάντα μπροστά στα ύψιστα ιδανικά του.
Ενός λαού που μπροστά στο μεγάλο κίνδυνο και την άδικη επίθεση, παραμέρισε εσωτερικές διαφοροποιήσεις και διαχρονικές διχόνοιες κι εμφανίστηκε ενωμένος την κρίσιμη στιγμή.
Η ενότητα αυτή και η άκαμπτη αποφασιστικότητα αποτέλεσαν τη βάση για τη δημιουργία του ιστορικού έπους που ενέπνευσε τη διεθνή κοινότητα της εποχής και συνεχίζει να εμπνέει και να καθοδηγεί γενιές Ελλήνων, αλλά και αγωνιστών υπέρ της ελευθερίας και της αξιοπρέπειας σε όλον τον κόσμο.
Η επικαιρότητα του μηνύματος της 28ης Οκτωβρίου επιβεβαιώνεται στις κρίσιμες στιγμές που περνά ο λαός μας, ο οποίος αξιοποιώντας τις αρετές του μπορεί όχι μόνο να ξεπεράσει τα σημερινά εμπόδια, αλλά και να επιτύχει τους σημερινούς του στόχους της εξόδου από την κρίση και της επιστροφής στο δρόμο της ευημερίας.
Α. ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ
ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ 
ΤΗΣ ΔΑΚΕ  Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
 ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ 
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ ΔΑΚΕ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
 ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ

     Υποψήφιος αιρετός ΔΑΚΕ Δ.Ε. Ν. Χαλκιδικής
για το Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.
-ΓΙΟΒΑΝΕΚΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΠΕ11, ΓΥΜΝ. ΝΙΚΗΤΗΣ

Υποψήφιος αιρετός ΔΑΚΕ Ν. Χαλκιδικής
για το Α.Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας
- ΚΥΡΚΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ του ΗΛΙΑ,  ΠΕ 11, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΝΑΙΑΣ

Ψηφοδέλτιο υποψηφίων αιρετών για το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Ν. Χαλκιδικής

Επώνυμο
Όνομα
Πατρώνυμο
Ειδικότητα
Οργανική
ΑΠΛΑΚΙΔΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΑΥΛΟΣ
ΤΕ01-06
ΕΠΑΛ Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ17-08
ΣΕΚ Ν. ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ
ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ11
ΕΠΑΛ ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
ΒΥΘΟΥΛΚΑΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΠΕ11
ΓΕΛ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΓΙΑΝΝΙΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ11
ΓΥΜΝ ΣΥΚΙΑΣ
ΓΙΟΒΑΝΕΚΟΣ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ11
ΓΥΜΝ. ΝΙΚΗΤΗΣ
ΔΑΓΚΛΗΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΕ19
ΕΠΑΛ ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ
ΛΑΝΤΑΒΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΣΑΡΑΦΙΑΝΟΣ
ΠΕ03
ΓΥΜΝ. ΝΙΚΗΤΗΣ
ΜΑΛΑΝΔΡΗΣ
ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΠΕ01
ΓΥΜΝ. Μ. ΠΑΝΑΓΙΑΣ
ΜΑΝΤΣΙΟΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ
ΠΕ19
ΕΠΑΛ  ΝΙΚΗΤΗΣ
ΜΠΙΤΑΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΠΕ02
ΓΕΛ   ΣΥΚΙΑΣ
ΝΙΚΟΛΕΤΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΠΕ19
ΓΥΜΝ. ΠΕΥΚΟΧΩΡΙΟΥ
ΠΑΣΠΑΛΑΣ
ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ11
ΓΥΜΝ.  ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ
ΠΕ03
ΓΥΜΝ. ΙΕΡΙΣΣΟΥ
ΣΑΚΑΤΣΙΑΔΗΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΘΕΟΧΑΡΗΣ
ΠΕ01
2ο ΓΥΜΝ. Ν.ΜΟΥΔΑΝΙΩΝ

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

ΟΛΜΕ-ΔΟΕ 

Κοινή επιστολή προς τους εκπαιδευτικούς για την απεργία – αποχή από την αξιολόγηση

ΔΟΕ

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Με αποφάσεις των συλλογικών μας οργάνων προχωρούμε στην προκήρυξη Απεργίας –Αποχής από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, όπως και κάθε διαδικασίας αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10).
Η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ καλούν όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση.
Στο πλαίσιο υλοποίησης αυτής της απόφασης καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους διευθυντές σχολείων και τους σχολικούς συμβούλους να απέχουν από όσες διαδικασίες προβλέπονται στην πρόσφατη εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ (155922/Γ1–30–09–2014) και το ΠΔ 152/2013. Καλούμε τους συναδέλφους, χωρίς φόβο, να οργανώσουν την αντίστασή τους σε κάθε σχολείο με βάση τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου.
Πιο συγκεκριμένα:
Α. Καλούμε τους διευθυντές (και υποδιευθυντές) των σχολείων να σταθούν δίπλα στους συναδέλφους και να μη μετατραπούν σε αξιολογητές τους. Αυτό σημαίνει ότι, με βάση την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, τους καλούμε να απέχουν:
•    από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση,
•    από τον ορισμό ομάδων εργασίας,
•    από τον προγραμματισμό δράσης ή τα σχέδια δράσης,
•    από τις διαδικασίες αξιολόγησής τους, και
•    από την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του σχολείου τους και γενικότερα από όλες τις διαδικασίες αυτο-αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.
 Β. Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, με βάση την απεργία-αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ, να απέχουν:
•    από τη συγκρότηση ομάδων εργασίας,
•    από τον προγραμματισμό, την κατάθεση σχεδίου εργασίας και την παράδοση του όποιου υλικού μπορεί να αναρτηθεί στο «Παρατηρητήριο» της αξιολόγησης,
•    από την «εθελοντική» αξιολόγηση,
•    από τη σύνταξη έκθεσης ατομικής αξιολόγησης,
•    από κάθε διαδικασία αξιολόγησής τους από τον σχολικό σύμβουλο και τον διευθυντή του σχολείου,
•    από τη στελέχωση των 5μελών επιτροπών ανά νομό, ως παραρτημάτων της ΑΔΙΠΠΔΕ (Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση).
Δεν συμβάλλουμε στην κατηγοριοποίηση του σχολείου μας με οποιονδήποτε τρόπο. Υπερασπιζόμαστε τον ενιαίο χαρακτήρα της  εκπαίδευσης, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο για όλα τα παιδιά.
Απέχουμε από όλα τα παραπάνω και οτιδήποτε άλλο γίνεται για να υλοποιηθεί το νομοθετικό πλαίσιο (αυτοαξιολόγηση – αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών). Η στάση μας αυτή έχει την απόλυτη και πλήρη κάλυψη από την απεργία – αποχή που κήρυξαν τα αρμόδια όργανα της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ.
Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
Και  στον  υπόλοιπο δημόσιο τομέα, οι εργαζόμενοι δεν έχουν υποκύψει. ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ της ΑΔΕΔΥ μπλοκάροντας το καλοκαίρι τη διαδικασία, ενώ, με αποφάσεις μαζικών Γενικών Συνελεύσεων, δεν κατέθεσαν τη φόρμα της ατομικής αξιολόγησης, αλλά την παρέδωσαν στα σωματεία τους. Ήδη, πάνω από 20 Ομοσπονδίες του δημόσιου τομέα έχουν κηρύξει  απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης με εξώδικα που έχουν αποστείλει στα αντίστοιχα υπουργεία.
Όλοι μαζί συνεχίζουμε τον αγώνα κατά της αξιολόγησης!
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Το Υπουργείο Παιδείας και η κυβέρνηση προσπαθούν να σε πείσουν να αξιολογηθείς εθελοντικά. Σε έχουν κυριολεκτικά καθηλώσει μισθολογικά με το νέο μισθολόγιο – βαθμολόγιο (νόμος 4024/11) και τώρα σου τάζουν ελπίδες για μισθολογική βελτίωση. Αρκεί να υποκύψεις.
Σου λένε «δέξου να αξιολογηθείς για να αλλάξεις βαθμό και να βελτιώσεις το μισθό σου». Είναι όμως έτσι; Σου λένε για το «τυρί», αλλά σου αποκρύπτουν τη «φάκα».
ΝΑ, ΛΟΙΠΟΝ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
-    Η αξιολόγηση έχει προκαθοριστεί: από όσους εκπαιδευτικούς «αξιολογηθούν» θετικά μόνο ένα ποσοστό θα περνάει στον επόμενο βαθμό (το 100% από τον ΣΤ΄ στον Ε΄ βαθμό, το 90% από τον Ε΄ στον Δ΄,  το 80% από τον Δ΄ στον Γ΄, το 70% από τον Γ΄ στον Β΄, το 30% από τον Β΄ στον Α΄, νόμος 4024/11, άρθρο 7 παρ. 6).
-    Αυτό το ποσοστό όμως είναι το ανώτερο. Στην πραγματικότητα ο Υπουργός Οικονομικών θα αποφασίζει ποιο θα είναι το ποσοστό και θα το «μειώνει ανάλογα με τις δημοσιονομικές δυνατότητες» (νόμος 4024/11, άρθρο 7, παρ. 6).
-    Ακόμα, όμως, και αν όλ’ αυτά τα εμπόδια τα ξεπεράσεις, καμία βαθμολογική – μισθολογική βελτίωση δεν θα έχεις. Σύμφωνα με το νόμο 4263/14 (μεσοπρόθεσμο), μέχρι το 2016 η βαθμολογική ωρίμανση είναι «παγωμένη». Μετά δε το 2016, αυτή θα γίνεται σταδιακά για μια τριετία, μέχρι το 2018, αν δεν υπάρξει βέβαια κάποιο νέο μεσοπρόθεσμο μέχρι τότε, με βάση τις κατευθύνσεις Κυβέρνησης – ΕΕ  - ΔΝΤ (Τρόικας).
-    Εξωφρενική είναι επίσης και η παρ. 4 του άρθρου 8 του νόμου 4024/11, που προβλέπει ότι ο εκπαιδευτικός που κρίνεται αρνητικά «τιμωρείται» και δεν έχει δικαίωμα να διεκδικήσει την προαγωγή του τα επόμενα δύο χρόνια.
-    Ετοιμάζουν νέες υποψηφιότητες για διαθεσιμότητες – απολύσεις. Ο εκπαιδευτικός «ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό, παραπέμπεται ….. στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο ….. μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό» (άρθρο 95 του νόμου 3528/2007).
-    Από την άλλη μεριά, γνωρίζουμε πολύ καλά τις δεσμεύσεις της Κυβέρνησης για νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο, που θα σφαγιάζει ακόμα περισσότερο τους μισθούς, στη λογική της σύγκλισης με τον ιδιωτικό τομέα.
Είναι κατανοητό, λοιπόν, πως πρέπει να αποφύγουμε τη «φάκα» της αξιολόγησης, όπως ήδη έχει νομοθετηθεί από την κυβέρνηση.
Όλα τα παραπάνω είναι βέβαιο πως θα οδηγήσουν σε ανταγωνιστικές σχέσεις ανάμεσα στα μέλη του συλλόγου διδασκόντων σε κάθε σχολείο, θα υπονομεύσουν την αναγκαία, οξυγονούχα συλλογικότητά μας και θα μετατρέψουν τις ανθρώπινες σχέσεις μέσα στο σχολείο σε «ζούγκλα».
Συναδέλφισσα, συνάδελφε,
Οφείλουμε να πούμε «όχι» στην υλοποίηση της αξιολόγησης που προωθούν με το ψηφισμένο νομοθετικό πλαίσιο το Υπουργείο Παιδείας και η Κυβέρνηση.
Οφείλουμε να αντισταθούμε. Να διασφαλίσουμε τη συλλογικότητά μας. Να αγωνιστούμε συλλογικά για να διασφαλίσουμε τα δημοκρατικά μας δικαιώματα, τις εργασιακές κατακτήσεις και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.
Συμμετέχουμε μαζικά στην απεργία – αποχή που κήρυξαν ΔΟΕ και ΟΛΜΕ.
ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΙΡΕΤΩΝ 2014 - ΚΥΣΔΕ
Ο πρώην Πρόεδρος της Ο.Λ.Μ.Ε. και Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε., Δημήτρης Πεππές υποψήφιος για το Κ.Υ.Σ.Δ.Ε.