Powered By Blogger

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

ΕΚΛΟΓΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ 
19 Ιουνίου οι εκλογές για την επιλογή Διευθυντών Σχολείων Δ.Ε.
Το χρονοδιάγραμμα και οι νέες διευκρινίσεις
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στις 19 Ιουνίου θα πραγματοποιηθεί  σε όλα τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευση η  μυστική  ψηφοφορία για την ανάδειξη των νέων Διευθυντών όλων των σχολικών μονάδων της χώρας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με εγκύκλιο που υπέγραψε σήμερα ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης. 

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Από 28/5/2015 έως 3/6/2015 Διαδικασία υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας .
Από 4/6/2015 έως και 5/62015 επιπλέον προθεσμία για κατάθεση δικαιολογητικών
Από 28/5/2015 έως 8/6/2015 Διαδικασία μοριοδότησης των υποψηφίων
9/6/2015 Ανακοίνωση των πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής – Ανακοίνωση πινάκων των αντικειμενικών μορίων κατά φθίνουσα σειρά και ανά σχολική μονάδα.
Επισημαίνεται ότι στους πίνακες των αντικειμενικών μορίων θα συμπεριλαμβάνονται και οι υποψήφιοι που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής.
Δίπλα από το όνομα του υποψηφίου θα αναγράφονται τα σχολεία που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τοποθέτηση κατά σειρά προτίμησης.
Από 9/6/2015 έως 12/6/2015 Κατάθεση ενστάσεων στην οικεία διεύθυνση τόσο για τους πίνακες υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής όσο και για τους πίνακες των αντικειμενικών μορίων – κοινοποίηση στις οικείες σχολικές μονάδες των πινάκων εκλογέων.
16/6/2015 Εκδίκαση ενστάσεων – Ανακοίνωση τελικών αναμορφωμένων τόσο των πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής όσο και των πινάκων των αντικειμενικών μορίων κατά φθίνουσα σειρά και ανά σχολική μονάδα.
Δίπλα από το όνομα του υποψηφίου θα αναγράφονται τα σχολεία που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τοποθέτηση κατά σειρά προτίμησης.
17/6 και 18/6 Εκλογή εφορευτικών επιτροπών στους συλλόγους διδασκόντων - Προετοιμασία εκλογικής διαδικασίας – Προαιρετική κατάθεση του βιογραφικού και αυτοπαρουσίαση των υποψηφίων στους συλλόγους διδασκόντων που θα αποτιμήσουν την υποψηφιότητάς τους
19/6/2015 Συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων και διεξαγωγή της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας. – Σύνταξη πρακτικού εφορευτικής επιτροπής – Αποστολή των αποτελεσμάτων της μυστικής ψηφοφορίας στην Κεντρική Επιτροπή Εκλογών με ηλεκτρονικό τρόπο.
22/62015 Αποστολή πρακτικού εφορευτικής επιτροπής στην Κεντρική Επιτροπή Εκλογών – Σύνταξη πρακτικού Κεντρικής Επιτροπής Εκλογών που θα περιλαμβάνει την πρόταση για αποκλεισμό των υποψηφίων που δεν έλαβαν το απαιτούμενο ποσοστό του 20%, καθώς και τον υπολογισμό των μορίων που λαμβάνουν οι υποψήφιοι που συνεχίζουν στη διαδικασία με βάση τον αριθμό ψήφων που έλαβαν – Διαβίβαση του εν λόγω πρακτικού στην οικεία Διεύθυνση Δ.Ε.
23/6/2015 Καταχώρηση βαθμολογίας - Ολοκλήρωση και ανάρτηση πινάκων της τελικής βαθμολογίας των υποψηφίων στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.
Από 23/6/2015 έως 25/6/2015 Κατάθεση ενστάσεων για τον τελικό πίνακα
26/6/2015 Εκδίκαση ενστάσεων - Πρόταση τοποθέτησης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων από το Διευρυμένο ΠΥΣΔΕ – Απόφαση τοποθέτησης Διευθυντών Σχολικών μονάδων Δ.Ε. από τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
26/6/2015 Πρόσκληση ενδιαφέροντος για επιλογή υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Υπευθύνων Τομέων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Από 26/6/2015 έως 29/6/2015 Υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας στα σχολεία
29/6/2015 Συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων και διεξαγωγή της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας – Σύνταξη και αποστολή πρακτικού στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δ.Ε.
30/6/2015 Ορισμός Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και υπευθύνων Τομέων από το διευρυμένο ΠΥΣΔΕ (αφορά τα σχολεία που οι Σύλλογοι Διδασκόντων έχουν υποβάλλει πρόταση.
Στα σχολεία που οι Σύλλογοι Διδασκόντων δεν έχουν υποβάλλει πρόταση, τοποθετείται με απόφαση του ΠΥΣΔΕ Υποδιευθυντής σχολείου και Υπεύθυνος Τομέα ο αρχαιότερος εκπαιδευτικός με οργανική θέση στη σχολική μονάδα) - Αποστολή προτάσεων- αποφάσεων ΠΥΣΔΕ στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.
1/7/2015 Ανάληψη υπηρεσίας νέων Διευθυντών σχολικών μονάδων και υπευθύνων Τομέων– Ανάληψη υπηρεσίας νέων υποδιευθυντών σχολικών μονάδων - Προτάσεις –αποφάσεις από το διευρυμένο οικείο ΠΥΣΔΕ για ορισμό Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σε σχολεία που για κάποιο λόγο έμειναν κενά. εκτός διαδικασίας (αφορά τα σχολεία που έμειναν «ορφανά», τοποθετείται με απόφαση του ΠΥΣΔΕ Διευθυντής σχολείου με οργανική θέση στη σχολική μονάδα).
Η τοποθέτηση αυτή είναι προσωρινή, έως ότου υπάρξει εντός τριμήνου επανάληψη της διαδικασίας - Αποστολή προτάσεων-αποφάσεων ΠΥΣΔΕ στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης
2/7/2015 Αποφάσεις Περιφερειακού Διευθυντή για τοποθέτηση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σε σχολεία που για κάποιο λόγο έμειναν κενά.
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 Λαμβάνοντας υπόψη την πραγματοποίηση της 84ης Γ.Σ. της Δ.Ο.Ε., το υπουργείο Παιδείας τροποποίησε το χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας επιλογής διευθυντών και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα σημεία που αναφέρονται κατωτέρω, ως εξής:
25/6/2015 Ανάληψη υπηρεσίας νέων Διευθυντών σχολικών μονάδων,
26/6/2015 Ανάληψη υπηρεσίας νέων υποδιευθυντών σχολικών μονάδων.
Προτάσεις – αποφάσεις από το διευρυμένο οικείο ΠΥΣΠΕ για ορισμό Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σε σχολεία που για κάποιο λόγο οι θέσεις έμειναν κενές.
Στις εν λόγω κενές θέσεις, τοποθετείται με απόφαση του ΠΥΣΠΕ Διευθυντής σχολείου με οργανική θέση στη σχολική μονάδα.
Η τοποθέτηση αυτή είναι προσωρινή, έως ότου υπάρξει εντός τριμήνου επανάληψη της διαδικασίας - Αποστολή προτάσεων-αποφάσεων ΠΥΣΠΕ στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης
29/6/2015 Αποφάσεις Περιφερειακού Διευθυντή για τοποθέτηση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σε σχολεία που για κάποιο λόγο έμειναν κενά.
Κατά τα λοιπά ισχύει το χρονοδιάγραμμα ως έχει.

Τετάρτη 27 Μαΐου 2015

10 ΙΟΥΝΙΟΥ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ
Χρονοδιάγραμμα διαδικασίας επιλογής Διευθυντών – Υποδιευθυντών Σχολείων Π.Ε.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Στις 10 Ιουνίου  θα γίνει η διεξαγωγή της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας για την  ανάδειξη των νέων Διευθυντών σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με εγκύκλιο που εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας  Η διαδικασία της ψηφοφορίας θα ξεκινήσει μία διδακτική ώρα πριν από τη λήξη του πρωινού ωραρίου κάθε σχολικής μονάδας. Συνεπώς τη συγκεκριμένη ημέρα δεν θα πραγματοποιηθεί η τελευταία διδακτική ώρα, ούτε το ολοήμερο πρόγραμμα.
Ειδικότερα η εγκύκλιος ορίζει τα εξής:
Χρονοδιάγραμμα διαδικασίας επιλογής Διευθυντών – Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»
 Διευκρινίσεις σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης – Χρονοδιάγραμμα διαδικασίας επιλογής Διευθυντών – Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης»
ΣΧΕΤ.: 1. Φ.361.22/27/80025/Ε3/19-5-2015 ( ΑΔΑ: 6Ι5Β465ΦΘ3-ΨΕ2 ) 2. Φ.361.22/31/81732/Ε3/21-5-2015 ( ΑΔΑ: 60ΕΜ465ΦΘ3-Λ21 )
Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, και με αφορμή ερωτήματα που τέθηκαν στην Υπηρεσία μας, σας γνωρίζουμε ότι:
1. Στο χρόνο άσκησης διδακτικών καθηκόντων προσμετρώνται και τα διαστήματα βραχυχρόνιας απουσίας του εκπαιδευτικού από τα διδακτικά του καθήκοντα, ως ακολούθως:
Οι κανονικές άδειες του άρθρου 48, οι ειδικές άδειες του άρθρου 50, οι γονικές άδειες της παρ. 6 του άρθρου 53, οι βραχυχρόνιες αναρρωτικές άδειες της παρ. 2 του άρθρου 55, οι άδειες μικρής χρονικής διάρκειας του άρθρου 59 και οι άδειες εξετάσεων του άρθρου 60 του υπαλληλικού κώδικα (κυρωτικός ν. Ν. 3528/2007 Φ.Ε.Κ.26 τ.Α ́, 9-2-2007), και των άρθρων 2 και 5 του ν.4210/2013 (ΦΕΚ 128 Α).
οι βραχυχρόνιες συνδικαλιστικές άδειες που προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 17 &18 του ν.1264/1982 ( ΦΕΚ 79 Α ́), του άρθρου 6 του ν. 2224/1994 ( ΦΕΚ 112 Α ́) και του άρθρου 11 του ν. 2336/1995 ( ΦΕΚ 189 Α ́).
οι άδειες αιρετών Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού, οι οποίες προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 93 παρ. 5, και 182 παρ.2,3 & 4 εφόσον χορηγούνται τμηματικά. του άρθρου 183 του ν. 3852/2010 (ΦΕΚ 87/Α’) και του άρθρου 7 παρ. 1 και 3 του ν.4071/2012 (ΦΕΚ 85/Α ),
οι άδειες για συμμετοχή σε εθνικούς αγώνες, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 665/1977 ( ΦΕΚ 225 Α ́) .
2. Όσον αφορά τη διάταξη του άρθρου 19 του ν.4327/2015, στην οποία προβλέπεται ότι: «...Το κριτήριο αυτό αποτιμάται με τη μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων της σχολικής μονάδας που ο υποψήφιος θα επιλέξει, σύμφωνα με τα οριζόμενα κατωτέρω..», συνάγεται ότι, σε περίπτωση που ο υποψήφιος επιλέξει μία σχολική μονάδα, αποφασίζει σχετικά ο σύλλογος διδασκόντων αυτής. Σε περίπτωση που υποψήφιος επιλέξει περισσότερες της μίας σχολικές μονάδες, η σχετική ψηφοφορία διενεργείται κάθε φορά από το σύλλογο διδασκόντων της αντίστοιχης σχολικής μονάδας.
Εξάλλου σύμφωνα και με το άρθρο 13 της αριθμ Φ.361.22/26/79840/Ε3/19-5-2015 ( ΦΕΚ 915 Β ) Υπουργικής Απόφασης, «...Με ευθύνη της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης καταρτίζεται ο τελικός πίνακας υποψηφίων ανά σχολική μονάδα και εργαστηριακό κέντρο που περιλαμβάνει το άθροισμα της μοριοδότησης της επιστημονικής – παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης, της υπηρεσιακής κατάστασης διοικητικής και καθοδηγητικής εμπειρίας καθώς και της μοριοδότησης από την μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων ».
3. Όσον αφορά το χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας επιλογής διευθυντών και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που θα πρέπει απαρέγκλιτα να τηρηθεί έχει ως εξής:
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Από 20/5/2015 έως 25/5/2015 Διαδικασία υποβολής αιτήσεων υποψηφιότητας
Από 20/5/2015 έως 3/6/2015 Διαδικασία μοριοδότησης των υποψηφίων – Εκλογή εφορευτικών επιτροπών στους συλλόγους διδασκόντων - Προετοιμασία εκλογικής διαδικασίας
4/6/2015 Ανακοίνωση των πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής – Ανακοίνωση πινάκων των αντικειμενικών μορίων κατά φθίνουσα σειρά και ανά σχολική μονάδα. Επισημαίνεται ότι στους πίνακες των αντικειμενικών μορίων θα συμπεριλαμβάνονται και οι υποψήφιοι που δεν πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ταυτόχρονης υποβολής ένστασης και για τους δύο πίνακες Δίπλα από το όνομα του υποψηφίου θα αναγράφονται τα σχολεία που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τοποθέτηση.
Από 4/6/2015 έως 8/6/2015 Κατάθεση ενστάσεων στην οικεία διεύθυνση τόσο για τους πίνακες υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής όσο και για τους πίνακες των αντικειμενικών μορίων – Προαιρετική κατάθεση του βιογραφικού και αυτοπαρουσίαση των υποψηφίων στους συλλόγους διδασκόντων που θα αποτιμήσουν την υποψηφιότητάς τους – κοινοποίηση στις οικείες σχολικές μονάδες των πινάκων εκλογέων.
9/6/2015 Εκδίκαση ενστάσεων – Ανακοίνωση τελικών αναμορφωμένων τόσο των πινάκων υποψηφίων οι οποίοι πληρούν τα τυπικά προσόντα συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής όσο και των πινάκων των αντικειμενικών μορίων κατά φθίνουσα σειρά και ανά σχολική μονάδα. Δίπλα από το όνομα του υποψηφίου θα αναγράφονται τα σχολεία που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τοποθέτηση.
10/6/2015 Συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων και διεξαγωγή της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας ( Η διαδικασία της ψηφοφορίας θα ξεκινήσει μία διδακτική ώρα πριν από τη λήξη του πρωινού ωραρίου κάθε σχολικής μονάδας. Συνεπώς τη συγκεκριμένη ημέρα δεν θα πραγματοποιηθεί η τελευταία διδακτική ώρα, ούτε το ολοήμερο πρόγραμμα ) – Σύνταξη πρακτικού εφορευτικής επιτροπής – Αποστολή των αποτελεσμάτων της μυστικής ψηφοφορίας στην Κεντρική Επιτροπή Εκλογών με ηλεκτρονικό τρόπο.
11/6/2015 Αποστολή πρακτικού εφορευτικής επιτροπής στην Κεντρική Επιτροπή Εκλογών – Σύνταξη πρακτικού Κεντρικής Επιτροπής Εκλογών που θα περιλαμβάνει την πρόταση για αποκλεισμό των υποψηφίων που δεν έλαβαν το απαιτούμενο ποσοστό του 20%, καθώς και τον υπολογισμό των μορίων που λαμβάνουν οι υποψήφιοι που συνεχίζουν στη διαδικασία με βάση τον αριθμό ψήφων που έλαβαν – Διαβίβαση του εν λόγω πρακτικού στην οικεία Διεύθυνση Π.Ε.
12/6/2015 Καταχώρηση βαθμολογίας - Ολοκλήρωση και ανάρτηση πινάκων της τελικής βαθμολογίας των υποψηφίων στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.
Από 12/6/2015 έως 16/6/2015 Κατάθεση ενστάσεων για τον τελικό πίνακα
Από 17/6/2015 έως 18/6/2015 Εκδίκαση ενστάσεων - Πρόταση τοποθέτησης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων από το Διευρυμένο ΠΥΣΠΕ – Απόφαση τοποθέτησης Διευθυντών Σχολικών μονάδων Π.Ε. από τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
18/6/2015 Πρόσκληση ενδιαφέροντος για επιλογή υποδιευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Από 18/6/2015 έως 19/6/2015 Υποβολή αιτήσεων υποψηφιότητας - Συνεδριάσεις συλλόγων διδασκόντων και διεξαγωγή της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας – Σύνταξη και αποστολή πρακτικού στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης Π.Ε.
22/6/2015 Ορισμός Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων από το διευρυμένο ΠΥΣΠΕ (αφορά τα σχολεία που οι Σύλλογοι Διδασκόντων έχουν υποβάλλει πρόταση. Στα σχολεία που οι Σύλλογοι Διδασκόντων δεν έχουν υποβάλλει πρόταση, τοποθετείται με απόφαση του ΠΥΣΠΕ Υποδιευθυντής σχολείου ο αρχαιότερος εκπαιδευτικός με οργανική θέση στη σχολική μονάδα) - Αποστολή προτάσεων-αποφάσεων ΠΥΣΠΕ στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης
23/6/2015 Ανάληψη υπηρεσίας νέων Διευθυντών σχολικών μονάδων,
24/6/2015 Ανάληψη υπηρεσίας νέων υποδιευθυντών σχολικών μονάδων. Προτάσεις – αποφάσεις από το διευρυμένο οικείο ΠΥΣΠΕ για ορισμό Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σε σχολεία που για κάποιο λόγο οι θέσεις έμειναν κενές. Στις εν λόγω κενές θέσεις, τοποθετείται με απόφαση του ΠΥΣΠΕ Διευθυντής σχολείου με οργανική θέση στη σχολική μονάδα. Η τοποθέτηση αυτή είναι προσωρινή, έως ότου υπάρξει εντός τριμήνου επανάληψη της διαδικασίας - Αποστολή προτάσεων-αποφάσεων ΠΥΣΠΕ στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης
25/6/2015 Αποφάσεις Περιφερειακού Διευθυντή για τοποθέτηση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σε σχολεία που για κάποιο λόγο έμειναν κενά.
Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΟΥΡΑΚΗΣ

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ
Τα επόμενα βήματα για την επιλογή Διευθυντών και Υποδιευθυντών των σχολείων της χώρας
Έληξε η προθεσμία για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Στις 3 Ιουνίου λήγει η προθεσμία αιτήσεων για τους υποψήφιους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
 Ολοκληρώθηκε σήμερα η προθεσμία υποβολής αιτήσεων για θέσεις Διευθυντών στην Πρωτοβάθμια καθώς με την παράταση που είχε δοθεί (http://www.esos.gr/arthra/38459/paratasi-prothesmias-ypovolis-ypopsifiot...) καταληκτική ημερομηνία ήταν για την Πρωτοβάθμια η 25η Μαΐου.Στις 3 Ιουνίου λήγει η προθεσμία αιτήσεων για τους υποψήφιους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης  θα προβούν σε σύνταξη πινάκων δεκτών και μη δεκτών υποψηφιοτήτων στη διαδικασία επιλογής, καθώς και στην αποτίμηση και σύνταξη πινάκων των μοριοδοτούμενων κριτηρίων των υποψηφίων.
Οι  πίνακες θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της κάθε Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για ενημέρωση των υποψηφίων οι οποίοι δύνανται να υποβάλουν ενστάσεις εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών ημερών. Μετά την εκδίκαση των ενστάσεων από τα διευρυμένα οικεία ΠΥΣΠΕ−ΠΥΣΔΕ θα αναρτηθούν  οι αναμορφωμένοι πίνακες.
Κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης λαμβάνοντας υπόψη τις δηλώσεις προτίμησης των υποψηφίων, ενημερώνει τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για τους υποψηφίους που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τοποθέτηση σε σχολική μονάδα ή εργαστηριακό κέντρο αρμοδιότητας τους, αποστέλλοντας ταυτόχρονα και την αποτίμηση των μοριοδοτούμενων κριτηρίων.
Με ευθύνη των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης θα καταρτιτούν  πίνακες εκλογέων ανά σχολική μονάδα και εργαστηριακό κέντρο σύμφωνα . Οι εκπαιδευτικοί − εκλογείς που συμπληρώνουν διδακτικό ωράριο σε δύο ή περισσότερα σχολεία ισόποσες ώρες εντάσσονται στους καταλόγους των σχολικών μονάδων τοποθέτησής τους.
Οι εν λόγω πίνακες θα αποσταλούν στις αντίστοιχες σχολικές μονάδες.
Οι υποψήφιοι
Οι υποψήφιοι μπορούν να επισκεφτούν τις σχολικές μονάδες και τα εργαστηριακά κέντρα για τις οποίες έχουν καταθέσει υποψηφιότητα, για να αυτοπαρουσιαστούν στο σύλλογο διδασκόντων. Επίσης, ο σύλλογος διδασκόντων έχει τη δυνατότητα να προσκαλέσει τον υποψήφιο να αυτοπαρουσιαστεί σε περίπτωση που ο τελευταίος δεν το έχει πράξει με δική του πρωτοβουλία.  Για την πραγματοποίηση της επίσκεψης ο υποψήφιος   δικαιούται σχετικής άδειας από την προϊστάμενη αρχή του.
Τριμελής εφορευτική επιτροπή
Σε κάθε σχολική μονάδα και εργαστηριακό κέντρο εκλέγεται από το σύλλογο διδασκόντων τριμελής εφορευτική επιτροπή προκειμένου να προετοιμάσει και να διεξαγάγει τη μυστική ψηφοφορία  . Στην εφορευτική επιτροπή δεν μπορούν να μετέχουν υποψήφιοι.
Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατό να συγκροτηθεί τριμελής επιτροπή είναι δυνατό να λειτουργήσει με ελλιπή σύνθεση.
Κεντρική Επιτροπή Εκλογών
Στην έδρα κάθε Διεύθυνσης Εκπαίδευσης συγκροτείται με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης τριμελής Κεντρική Επιτροπή Εκλογών, η οποία έχει ως αρμοδιότητα το συντονισμό του έργου των εφορευτικών επιτροπών  καθώς επίσης και τη συγκέντρωση των πρακτικών τους.
Αρμοδιότητες της Κεντρικής Επιτροπής Εκλογών
Στην αρμοδιότητα της Κεντρικής Επιτροπής περιλαμβάνεται επίσης ο αποκλεισμός των υποψηφίων που δεν έλαβαν το απαιτούμενο ποσοστό του 20%, καθώς και ο υπολογισμός των μορίων που λαμβάνουν οι υποψήφιοι που συνεχίζουν στη διαδικασία με βάση τον αριθμό ψήφων που έλαβαν.
Πως υπολογίζεται ο αριθμός των μορίων
Ο αριθμός των μορίων που ο υποψήφιος λαμβάνει κατά τη μυστική ψηφοφορία υπολογίζεται ως ακολούθως: το ποσοστό των ψήφων που έλαβε επί του συνόλου των έγκυρων ψήφων ανάγεται σε ποσοστό επί των δώδεκα (12) μορίων που μπορεί να λάβει κατ’ ανώτατο όριο ο υποψήφιος. Ο αριθμός των μορίων που προκύπτει στρογγυλοποιείται με προσέγγιση εκατοστού.
Τα  Ψηφοδέλτια
Με ευθύνη των εφορευτικών επιτροπών θα εκτυπωθούν σε λευκό χαρτί μεγέθους A4 τα ψηφοδέλτια που αναγράφουν αλφαβητικά το ονοματεπώνυμο και το πατρώνυμο των υποψηφίων. Επίσης, η εφορευτική επιτροπή θα πρέπει να φροντίσει για την προμήθεια φακέλων λευκού χρώματος και λευκών ψηφοδελτίων.
Ψηφοφορία
Πριν την έναρξη της διαδικασίας η εφορευτική επιτροπή αντιπαραβάλλει τον πίνακα των εκλογέων με τον αριθμό των παρόντων στην ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων, για να διαπιστώσει εάν υπάρχει η προϋπόθεση της αυξημένης συμμετοχής τουλάχιστον κατά 65% των εκλογέων ώστε να προχωρήσει η διαδικασία της εκλογής.
Ψηφοδέλτια
Κάθε ψηφοφόρος παίρνει από την εφορευτική επιτροπή το λευκό ψηφοδέλτιο, το ψηφοδέλτιο που αναγράφει τα ονοματεπώνυμα των υποψηφίων και αφού σημειώσει το σταυρό προτίμησης τοποθετεί το ψηφοδέλτιο στο φάκελο. Ο φάκελος σφραγίζεται και ρίχνεται στην ψηφοδόχο.
Ενα σταυρό
Κάθε ψηφοφόρος σημειώνει στο ψηφοδέλτιο μέχρι ένα σταυρό. Λαθεμένη σημείωση ή απουσία σταυρού ακυρώνει το ψηφοδέλτιο.
Η εφορευτική επιτροπή ελέγχει τα στοιχεία αυτών που ψηφίζουν, σημειώνει τα ονόματα τους στον πίνακα των εκλογέων και τους καταγράφει σε ξεχωριστή κατάσταση ψηφισάντων, όπου και υπογράφουν.
Παρόντες και οι υποψήφιοι στη διάρκεια ψηφοφορίας
Κατά τη διάρκεια της ψηφοφορίας, της διαλογής των ψηφοδελτίων και της έκδοσης των αποτελεσμάτων μπορούν να είναι παρόντες στην εφορευτική επιτροπή οι ίδιοι οι υποψήφιοι ή αντιπρόσωποι τους. Σε καμιά όμως περίπτωση δεν επιτρέπεται να υποκαθιστούν μέλη της εφορευτικής επιτροπής κατά την ψηφοφορία ή να συμμετέχουν στη διαδικασία διαλογής των ψηφοδελτίων και, πολύ περισσότερο, της καταμέτρησης των ψήφων.
Απόσυρση υποψηφιότητας
Κάθε υποψήφιος έχει δικαίωμα να αποσύρει την υποψηφιότητά του πριν την έναρξη της ψηφοφορίας με έγγραφη δήλωση του την οποία καταθέτει στην εφορευτική επιτροπή της οικείας σχολικής μονάδας ή εργαστηριακού κέντρου. Στην περίπτωση αυτή αποκλείεται από τη διαδικασία και τη συνέχιση της επιλογής στο συγκεκριμένο σχολείο, διατηρεί όμως το δικαίωμα υποψηφιότητας του στις υπόλοιπες σχολικές μονάδες και εργαστηριακά κέντρα για τις οποίες έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον.
Διαλογή ψήφων 
Η εφορευτική επιτροπή, μετά το τέλος της ψηφοφορίας, συνεδριάζει και κάνει τη διαλογή των ψήφων ως εξής:
α. Αποσφραγίζει την ψηφοδόχο, βγάζει τους φακέλους, τους αριθμεί και τους μονογράφει.
β. Ανοίγει τους φακέλους με τα ψηφοδέλτια και μονογράφει δίπλα από το όνομα του υποψηφίου που έχει σταυρό προτίμησης.
γ. Κρίνει, αμέσως μετά το άνοιγμα κάθε φακέλου, το κύρος των ψηφοδελτίων που περιέχονται σ’ αυτόν και αποφασίζει την ακύρωση ψηφοδελτίου, αν συντρέχει νόμιμος λόγος. Τα ψηφοδέλτια είναι άκυρα αν έχουν σημεία τα οποία παραβιάζουν τη μυστικότητα της ψηφοφορίας ή αν βρεθούν στο φάκελο περισσότερα από ένα ψηφοδέλτια. Τα λευκά ψηφοδέλτια καταμετρώνται ως έγκυρα.
δ. Κάνει τη διαλογή των ψηφοδελτίων, προβαίνει στην καταμέτρηση των ψήφων που έλαβε κάθε υποψήφιος και καταγράφει το αποτέλεσμα της στο πρακτικό που συντάσσει για τη διενέργεια της εκλογής.
Πρακτικά εκλογής
Η εφορευτική επιτροπή τηρεί με λεπτομέρεια πρακτικά για την εκλογή στα οποία αναφέρονται: ολόκληρη η πορεία της εκλογής, κάθε θέμα που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια αυτής, καθώς και οι αποφάσεις που αυτή έλαβε, οι οποίες πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένες. Το εν λόγω πρακτικό επίσης περιλαμβάνει κατάσταση υποψηφίων που δεν έλαβαν το απαιτούμενο ποσοστό του 20% και αποκλείονται.
Μετά την καταμέτρηση των ψήφων τα αποτελέσματα της μυστικής ψηφοφορίας θα αποστέλλονται αυθημερόν στην Κεντρική Επιτροπή Εκλογών με ηλεκτρονικό τρόπο, με τη φροντίδα και την ευθύνη του προέδρου της εφορευτικής επιτροπής.
Με τη φροντίδα και την ευθύνη των προέδρων των εφορευτικών επιτροπών συντάσσεται πρακτικό, το οποίο παραμένει στη σχολική μονάδα ή εργαστηριακό κέντρο μαζί με τους φακέλους και τα ψηφοδέλτια της μυστικής ψηφοφορίας. Επικυρωμένο αντίγραφο του πρακτικού θα υποβάλλεται την επόμενη ημέρα στην Κεντρική Επιτροπή Εκλογών.
Η Κεντρική Επιτροπή Εκλογών τηρεί με λεπτομέρεια πρακτικό στο οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η πρόταση για τον αποκλεισμό των υποψηφίων που δεν έλαβαν το απαιτούμενο ποσοστό του 20%, καθώς επίσης και ο υπολογισμός των μορίων που λαμβάνουν οι υποψήφιοι που συνεχίζουν στη διαδικασία με βάση τον αριθμό των ψήφων που έλαβαν. Το πρακτικό, υπογεγραμμένο από τον πρόεδρο της επιτροπής, διαβιβάζεται στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Ενστάσεις
Οι υποψήφιοι μπορούν κατά τη διαδικασία εκλογής να ασκήσουν ένσταση ενώπιον της οικείας εφορευτικής επιτροπής η οποία αποφασίζει άμεσα επ’ αυτής. Η εν λόγω απόφαση συμπεριλαμβάνεται στο πρακτικό εκλογής.
Τελικός πίνακας μοριοδότησης
Με ευθύνη της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης καταρτίζεται ο τελικός πίνακας υποψηφίων ανά σχολική μονάδα και εργαστηριακό κέντρο που περιλαμβάνει το άθροισμα της μοριοδότησης της επιστημονικής − παιδαγωγικής συγκρότησης και κατάρτισης, της υπηρεσιακής κατάστασης διοικητικής και καθοδηγητικής εμπειρίας καθώς και της μοριοδότησης από την μυστική ψηφοφορία του συλλόγου διδασκόντων.
Οι ανωτέρω πίνακες αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης. Κατά των πινάκων αυτών δύναται να υποβληθούν ενστάσεις εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών (3) ημερών.
Μετά την εκδίκαση των ενστάσεων από τα διευρυμένα οικεία ΠΥΣΠΕ−ΠΥΣΔΕ οι αναμορφωμένοι πίνακες υποβάλλονται προς κύρωση στον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης και αναρτώνται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης.
Τοποθέτηση
Η τοποθέτηση των διευθυντών σχολικών μονάδων και εργαστηριακών κέντρων γίνεται με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση των οικείων διευρυμένων ΠΥΣΠΕ−ΠΥΣΔΕ
Τα ανωτέρω συμβούλια διαμορφώνουν την πρότασή τους λαμβάνοντας υπόψη τους κυρωμένους πίνακες καθώς και τις δηλωθείσες προτιμήσεις των υποψηφίων.
ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ
Πρόσκληση − υποβολή αιτήσεων
Ο οικείος Διευθυντής Εκπαίδευσης προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς που έχουν τα τυπικά προσόντα και επιθυμούν να ασκήσουν καθήκοντα υποδιευθυντή σχολικής μονάδας και εργαστηριακού κέντρου, καθώς και υπευθύνου τομέα Ε.Κ., να υποβάλουν αίτηση στον Διευθυντή της σχολικής μονάδας όπου ανήκουν οργανικά, εντός της προθεσμίας που προβλέπει η πρόσκληση.
Η πρόσκληση αναρτάται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και κοινοποιείται σε όλες τις σχολικές μονάδες και εργαστηριακά κέντρα αρμοδιότητάς της.
Επιλογή
Ο σύλλογος των διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας, σε συνεδρίασή του, αφού συγκροτήσει εφορευτική επιτροπή, προβαίνει σε μυστική ψηφοφορία και συντάσσει αιτιολογημένη απόφαση επιλογής υποδιευθυντή ή όπου απαιτείται υποδιευθυντών της σχολικής μονάδας και εργαστηριακών κέντρων, καθώς και υπευθύνων τομέων Ε.Κ.
Η απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων μαζί με το πρακτικό της επιλογής διαβιβάζονται από τον Πρόεδρο της εφορευτικής επιτροπής στο διευρυμένο ΠΥΣΠΕ− ΠΥΣΔΕ, το οποίο διενεργεί τον έλεγχο της συνδρομής των προϋποθέσεων και της νομιμότητας της διαδικα− σίας διαμόρφωσης της απόφασης.
Τοποθέτηση
Σε περίπτωση που το διευρυμένο ΠΥΣΠΕ − ΠΥΣΔΕ δεν εγκρίνει την επιλογή του συλλόγου των διδασκόντων θα πρέπει να αιτιολογήσει πλήρως την απόφαση του αυτή προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης, ο οποίος παίρνει και την τελική απόφαση.
Πλήρωση κενών θέσεων
Σε κενές ή κενούμενες θέσεις Διευθυντών ή υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και εργαστηριακών κέντρων και υπευθύνων τομέων Ε.Κ., η διαδικασία επιλογής επαναλαμβάνεται το αργότερο εντός τριών μηνών, με απόφαση του οικείου διευρυμένου ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ

ΑΠΟΦΑΣΗ: Αναστέλλονται τα νέα Προγράμματα Σπουδών στη Γ Λυκείου 

Θα ισχύσουν τα παλαιότερα

 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την  αναστολή εφαρμογής   των νέων Προγραμμάτων Σπουδών για  τα μαθήματα της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και της Δ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, από το επόμενο σχολικό έτος   υπέγραψε ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης (Ανοίξτε εδώ το ΦΕΚ με την Υπουργική Απόφαση).

Σύμφωνα με την απόφαση από το σχολικό έτος 2015-16, θα ισχύσουν τα παλαιότερα προγράμματα που είναι τα εξής (πατήστε παρακάτω στο κάθε πρόγραμμα για να το ανοίξετε):
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Θρησκευτικά 2289/Γ2/26−03−1998 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 406)
Νεοελληνική Γλώσσα 1088/Γ2/05−03−1999 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 561)
Νεοελληνική Λογοτεχνία 1091/Γ2/05−03−1999 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 344)
Ιστορία 47341/Γ2/13−05−2005 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 696)
Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής 2861/Γ2/12−05−1999 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 1342)
Βιολογία 1096/Γ2/05−03−1999 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 366)
Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών 8212/Γ2/28−01−2002 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 131), άρθρο 24 περίπτωση Α «Σκοποί διδασκαλίας του μαθήματος»
Ξένη Γλώσσα Αγγλικά 3994/Γ2/30−08−1999 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 1868)
Γαλλικά 2896/Γ2/16−08−2000 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 1082)
Γερμανικά Π.Δ. 262/1997 (ΦΕΚ Α ́ 189)
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Αρχαία Ελληνική Γλώσσα 1090/Γ2/05−03−1999 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 342)
Ιστορία 101609/Γ2/30−09−2002 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 1313), όπως τροποποιήθηκε με την 47341/Γ2/13−05−2005 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 696)
Λογοτεχνία 63803/Γ2/06−07−2004 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 1064)
Κοινωνιολογία 99624/Γ2/17−09−2003 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 1374)
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Μαθηματικά 2861/Γ2/12−05−1999 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 1342)
Φυσική 10583/Γ2/03−02−2003 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 150)
Βιολογία 1096/Γ2/05−03−1999 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 366)
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περι− βάλλον (ΑΕΠΠ) 1083/Γ2/05−03−1999 Υ.Α. (ΦΕΚ Β ́ 345)
Αναστέλλονται 
 Αναστέλλεται για το σχολικό έτος 2015−2016 ως προς τα προγράμματα σπουδών της Γ ́ τάξης Γενικού Λυκείου  η ισχύς των υπουργικών αποφάσεων  8562/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 182), 8560/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 156), 8564/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 189), 8561/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 197), 8604/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 155), 8570/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 184), 8601/Δ2/ 19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 183), 8619/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 185), 8621/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 154), 8563/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 153), 8614/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 186), 8622/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 162), 8567/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 180), 8565/Δ2/ 19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 157), 8602/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 188), 8613/Δ2/19−01−2015 (ΦΕΚ Β ́ 181) 

ΕΚΛΟΓΕΣ ΓIA 17ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΛΜΕ 

17ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΟΛΜΕ

H ΔΑΚΕ Δ.Ε κατέρχεται στις διαδικασίες για εκλογή αντιπροσώπων για το 17ο Συνέδριο έχοντας επεξεργαστεί ολοκληρωμένο πακέτο προτάσεων για όλα τα ζητήματα που απασχολούν τον κλάδο. Οι θέσεις μας εν συντομία είναι οι εξής:

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ-ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ
Η κυβέρνηση αθέτησε όλες τις δεσμεύσεις της για την αποκατάσταση των μισθολογικών απωλειών μας. Δεν έκανε την ελάχιστη παραχώρηση, ώστε να δείξει ότι υπάρχει η καλή πρόθεση για ουσιώδεις παρεμβάσεις στο μέλλον. Απαιτούμε να υλοποιήσει όσα υποσχέθηκε στον κλάδο. Αναγνωρίζουμε τις δυσκολίες της περιόδου. Γι’ αυτό ως πρώτο βήμα στο δρόμο για την πλήρη οικονομική αποκατάσταση απαιτούμε:
  • Άμεσο ξεπάγωμα του μισθού μας. Ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη.
  • Άμεση επανακατάταξη σε μισθούς και κλιμάκια για τους συναδέλφους που καθηλώθηκαν λόγω του 4024/11
  • Να αναγνωρίσει η κυβέρνηση το δικαίωμα των εργαζομένων στο Δημόσιο για χορήγηση δώρων Χριστουγέννων, Πάσχα και επιδόματος Αδείας όπως ισχύει στον Ιδιωτικό Τομέα. Το χορηγούμενο ποσό να φτάσει σταδιακά και σε βάθος χρόνου στο επίπεδο της προ Μνημονίου εποχής
  • Να πληρωθούν άμεσα τα δεδουλευμένα (Πανελλαδικές Εξετάσεις, Υπερωρίες, Π.Δ.Σ κ.α.)
    ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
    Η ΔΑΚΕ Δ.Ε κατήγγειλε την προηγούμενη κυβέρνηση για την πολιτική των διαθεσιμοτήτων. Η επαναφορά τους στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι αναμφίβολα θετικό γεγονός. Παραμένουν όμως ανοιχτά πολλά ζητήματα. Απαιτούμε:
    • Κανένας εκπαιδευτικός της συγκεκριμένης κατηγορίας συναδέλφων να μην βρεθεί εκτός των δομών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
    • Να μην εφαρμοστεί η κινητικότητα που θεσπίζει η νέα κυβέρνηση και έχει το δικαίωμα να τους μεταφέρει σε άλλους τομείς του Δημοσίου.
      ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
      Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι προχωρά στην κατάργηση της αξιολόγησης. Ψεύδεται συνειδητά. Η αξιολόγηση υφίσταται διότι:
    • Δεν καταργείται ο νόμος 4024/11, ο οποίος συνδέει το μισθό με το βαθμό και περιλαμβάνει απαράδεκτες ποσοστώσεις στη μισθολογική εξέλιξη. Η κατάργηση του Π.Δ 152 για την αξιολόγηση σε συνδυασμό με τη  διατήρηση του νόμου 4024/11 δημιουργούν το κατάλληλο πλέγμα για τη μόνιμη μισθολογική μας καθήλωση.
    • Δεν καταργείται ο νόμος για τη δημιουργία της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  (Νόμος,  4142/2013) η οποία εξακολουθεί να μεταξιολογεί τα συστήματα αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και να εντοπίζει αδυναμίες και τρόπους αντιμετώπισης τους (άρθρο 1, παρ.1.δ).
    • Ο ίδιος ο Υπουργός Παιδείας μίλησε για αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου χωρίς να αναφέρει τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά.
    • Ο Υπουργός Οικονομικών κ. Βαρουφάκης στο γνωστό e-mail προς τους δανειστές, αποδέχτηκε τη σύνδεση του μισθού των Δημοσίων Υπαλλήλων με την αποδοτικότητα.
      Είναι προφανές ότι η κυβέρνηση έχει υπαναχωρήσει και σε αυτόν τον τομέα και δεν υλοποιεί τις εξαγγελίες της. Η κατάργηση του Π.Δ. για την αξιολόγηση χωρίς την κατάργηση του 4024/11 είναι στην πραγματικότητα κενή περιεχομένου.
      Η ΔΑΚΕ Δ.Ε πιστεύει σε μία αξιολόγηση απαλλαγμένη από μισθολογικές και άλλες κυρώσεις, η οποία θα έχει πρώτιστο στόχο τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού.
      ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
      Η κυβέρνηση αδιαφορεί για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Ασχολείται με δευτερεύουσας σημασίας ζητήματα, όπως είναι η επιλογή των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και αδρανεί πλήρως για το πρώτιστο καθήκον της, που είναι η βελτίωση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου στους μαθητές. Επ’ αυτού τίποτα δεν έχει λεχθεί από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο αυτήν την περίοδο ασχολείται με ιδιαίτερο ζήλο με την κατάληψη των θέσεων ευθύνης από τα κομματικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Υπενθυμίζουμε στους νεώτερους συναδέλφους ότι οι συνδικαλιστές της Αριστεράς ήταν αυτοί που κατήργησαν την επιμόρφωση των καθηγητών, με το αίτημα τους να καταργηθεί το Διδασκαλείο, αίτημα που υλοποίησε η πρώτη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
      Η επιμόρφωση των καθηγητών είναι υποχρέωση της πολιτείας προς όφελος των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονέων.
                  Απαιτούμε:

    • Δημιουργία Σχολής Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, η οποία θα αναλάβει την επιμόρφωση του συνόλου των εκπαιδευτικών σε εύλογο χρονικό διάστημα.
    • Απαλλαγή των επιμορφούμενων καθηγητών από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Επειδή η συγκυρία είναι δύσκολη μπορούν να αξιοποιηθούν τα σχετικά ευρωπαϊκά κονδύλια, τα οποία είναι ικανοποιητικά για το συγκεκριμένο τομέα.
      ΤΕΧΝΙΚΗ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
      Οι δυνάμεις της Αριστεράς επέβαλαν ως θέση του κλάδου την άποψη για Ενιαίο Δωδεκάχρονο Σχολείο. Η κυβέρνηση και η παράταξη της στην εκπαίδευση (ΣΥΝΕΚ) μιλούν για Ενιαίο Σχολείο Λόγου και Πράξης. Πρόκειται για μία πρόταση η οποία όχι μόνο δεν αναβαθμίζει την Τεχνική Εκπαίδευση, αλλά στην πραγματικότητα την υποβαθμίζει. Εισάγει κάποιες τεχνικές δεξιότητες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αλλά μεταφέρει την κυρίως Τεχνική Εκπαίδευση σε μεταλυκειακό επίπεδο. Εισάγουν μάλιστα αυθαίρετα τον όρο «Μεταλυκειακή Εκπαίδευση». Η αλήθεια είναι όμως ότι δεν υπάρχει μεταλυκειακή εκπαίδευση, αλλά κατάρτιση.  Με τις προτάσεις της αριστερής πλειοψηφίας του Δ.Σ της ΟΛΜΕ εκατοντάδες καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων θα υποχρεωθούν να εγκαταλείψουν τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και να εργαστούν σε ΙΕΚ ή σε δομές άλλων Υπουργείων.
                  Οι θέσεις της ΔΑΚΕ Δ.Ε για την Τεχνική Εκπαίδευση είναι οι εξής:
    • Αναβαθμισμένη Τεχνική Εκπαίδευση ισότιμη της Γενικής.
    • Τα ΕΠΑΛ δίνουν απολυτήριο ισότιμο του Γενικού Λυκείου καθώς και πτυχίο. Να θεσπιστούν αναγνωρισμένα επαγγελματικά δικαιώματα για τους απόφοιτους όλων των ειδικοτήτων.
    • Όλες οι τεχνικές σχολές που ανήκουν στα άλλα Υπουργεία να περάσουν στη αρμοδιότητα του Υπουργείου Παιδείας.
    • Δημιουργείται τέταρτο έτος μαθητείας–πρακτικής άσκησης. Τα μαθήματα που θα διδάσκονται στο έτος αυτό θα είναι μόνο ειδικότητας.
    • Οι απόφοιτοι του Γενικού Λυκείου που επιθυμούν να γράφονται στη δεύτερη τάξη των ΕΠΑΛ. Οι μαθητές αυτής της κατηγορίας απαλλάσσονται από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και μεταφέρουν τους βαθμούς που είχαν στα αντίστοιχα μαθήματα του Γενικού Λυκείου.
    • Οι απόφοιτοι του ΕΠΑΛ εφόσον πάρουν σχετική κατεύθυνση έχουν το δικαίωμα να μετάσχουν στις εξετάσεις για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ. Σε διαφορετική περίπτωση έχουν το δικαίωμα να μετάσχουν στις εξετάσεις και να καταλάβουν θέση σε ΤΕΙ της ειδικότητας τους.
      Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ Δ.Ε ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ
      Προκειμένου να υιοθετηθεί ένα πάγιο σύστημα επιλογής στελεχών, το οποίο θα βασίζεται στη διαφάνεια και στην αξιοκρατία, η ΔΑΚΕ Δ.Ε έχει προτείνει τα εξής:
    • Δημιουργείται Σχολή Στελεχών της Εκπαίδευσης. Οι επιτυχόντες στη Σχολή εισέρχονται κατόπιν διαγωνισμού, υπό την αιγίδα του ΑΣΕΠ. Οι επιτυχόντες απαλλάσσονται από τα διδακτικά τους καθήκοντα. Η φοίτηση θα είναι μονοετής. Επιβάλλεται να γίνει προσπάθεια και η σχολή αυτή να είναι αποκεντρωμένη. 
    • Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης επιβάλλεται να είναι απόφοιτοι της Σχολής Στελεχών της Εκπαίδευσης. Λαμβάνονται υπόψη πρόσθετα προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, ετήσιες επιμορφώσεις κ.α.).
    • Οι Διευθυντές Σχολικών Μονάδων δεν θα είναι απαραίτητο να είναι απόφοιτοι της ανωτέρω Σχολής. Όμως η κατοχή του σχετικού τίτλου θα θεωρείται συνυπολογιζόμενο προσόν.
    • Τα πρόσθετα προσόντα (μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις κ.α.) στον τομέα της Διοίκησης θα έχουν αυξημένη βαρύτητα σε σχέση με αυτά που έχουν αντικείμενο το γνωστικό τομέα.
      Η πρόταση αυτή δε μπορεί να υλοποιηθεί τώρα και χρειάζεται ένα εύλογο βάθος χρόνου μιας πενταετίας από την υιοθέτηση της, έτσι ώστε να υπάρχει ικανός αριθμός αποφοίτων της Σχολής Στελεχών και να μην αποτελεί φωτογραφική διάταξη. 
      Δυστυχώς και για την σημερινή κυβέρνηση, η δημόσια διοίκηση εξακολουθεί να αποτελεί το λάφυρο μιας εκλογικής νίκης. Η επιλογή των Περιφερειακών Διευθυντών της Εκπαίδευσης με καθαρά κομματικά κριτήρια,  έρχεται σε αντίθεση με όσα έλεγε πριν λίγο καιρό ο Υπουργός Παιδείας κ. Μπαλτάς, ο οποίος ισχυριζόταν ότι θα έχουμε αξιοκρατική επιλογή και ότι η κυβέρνηση δε θα επιλέξει με βάση την κομματική ταυτότητα των εκπαιδευτικών. Υπενθυμίζουμε επίσης τα όσα έλεγε ο κ. Κουράκης, όταν ο ΣΥΡΙΖΑ βρισκόταν στην αντιπολίτευση. Τότε κατήγγειλε την προηγούμενη κυβέρνηση για κομματικές επιλογές, μιλούσε για συναλλαγή και ποσοστώσεις και απαιτούσε αξιοκρατική επιλογή.
      Η κυβέρνηση εξαπάτησε τους εκπαιδευτικούς ότι δήθεν πιστεύει στην αξιοκρατία. 450 και πλέον συνάδελφοι υπέβαλαν αιτήσεις γιατί πίστευαν ότι οι κύριοι της κυβέρνησης εννοούσαν τα όσα έλεγαν. Εφόσον θεωρούν πολιτικές τις θέσεις των Περιφερειακών Διευθυντών, όφειλαν να είναι ειλικρινείς. Ας επέλεγαν τα κομματικά τους στελέχη χωρίς να παίξουν αυτή τη φαρσοκωμωδία.
      Παρά το γεγονός ότι δεν έχει δημοσιευθεί η πλήρης πρόταση του υπουργείου για την επιλογή των Στελεχών της εκπαίδευσης, οι καινοφανείς προτάσεις που διαρρέονται από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου αποδεικνύουν ότι βασικό της στόχο έχει την άλωση της Διοίκησης της εκπαίδευσης, με κομματικά της στελέχη.
      Με τις προτάσεις αυτές ενισχύεται ο κομματισμός που τόσο έχει βασανίσει τη δημόσια διοίκηση και εκπαίδευση, διαταράσσεται το ήρεμο κλίμα που είναι απαραίτητο για τη λειτουργία των Συλλόγων Διδασκόντων, περιορίζεται απαράδεκτα ο αριθμός των θέσεων ευθύνης που ο εκπαιδευτικός δύναται να διεκδικήσει, απαξιώνεται η διοικητική εμπειρία και επιστημονική κατάρτιση, η διχόνοια και διάσπαση του κλάδου που είχε επιφέρει η λεγόμενη «αξιολόγηση» επιστρέφει με άλλη μορφή.
      Η ΔΑΚΕ Δ.Ε θεωρεί ότι η άποψη του Συλλόγου πρέπει να αποτελεί στοιχείο της διαδικασίας επιλογής. Ωστόσο αποτελεί παραδοξότητα το γεγονός ότι δεν δίδεται η δυνατότητα στον εκπαιδευτικό να εκφράσει την εμπιστοσύνη του σε περισσότερους του ενός εκ των υποψηφίων όταν κρίνει ότι αυτοί είναι ικανοί.
      Ως εκ τούτου κι εφόσον η κυβέρνηση προχωρά στη θεσμοθέτηση ενός νέου μεταβατικού πλαισίου για την επιλογή Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, θα πρέπει τουλάχιστον:
    • Η κρίση του συλλόγου να είναι διαπιστωτική ως προς την ικανότητα άσκησης καθηκόντων της θέσης ευθύνης. Ο σύλλογος αποφασίζει χωριστά για κάθε υποψηφιότητα.
    • Η κατάταξη όσων έχουν προεπιλεγεί να γίνεται αποκλειστικά από τα αντικειμενικά μόρια που οι υποψήφιοι διαθέτουν.
    • Να δίδεται η δυνατότητα σε όσους φιλοδοξούν να ασκήσουν Διευθυντικά καθήκοντα, να διεκδικήσουν το σύνολο των σχολείων μιας Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης  Εκπαίδευσης 
      ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
      Η κυβέρνηση έχει υποσχεθεί την πρόσληψη 3000 εκπαιδευτικών και για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Ο αριθμός αυτός είναι εξαιρετικά μικρός, δεδομένου ότι έχουμε τα τελευταία χρόνια χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Μάλιστα η αποδοχή από την κυβέρνηση του αιτήματος των δανειστών να θεωρηθούν οι διαθέσιμοι που επανέρχονται ως νέοι διορισμοί, υπονομεύει ακόμα περισσότερο το χώρο της εκπαίδευσης. Η ΔΑΚΕ Δ.Ε έχει πάγια θέση για τους διορισμούς. Απαιτούμε:
    • Να προχωρήσει η κυβέρνηση σε κάλυψη όλων των κενών θέσεων με μόνιμους διορισμούς.
    • Να εφαρμοστεί μικτό σύστημα διορισμού(60% επιτυχόντες του ΑΣΕΠ-40% προϋπηρεσία).
    • Να διοριστούν οι επιτυχόντες του τελευταίου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και όσοι εντάσσονται στις κατηγορίες των 30μηνου και 24μηνου.
    • Στις ειδικότητες που δεν υπάρχουν επιτυχόντες του ΑΣΕΠ οι διορισμοί να γίνουν με βάση την προϋπηρεσία. Τον έλεγχο νομιμότητας της προϋπηρεσίας να τον αναλάβει το ΑΣΕΠ.
    • Να αναγνωριστεί όλη η προϋπηρεσία των αναπληρωτών έως τον Ιούνιο του 2015.
       
      ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΑ
      Να καταργηθούν οι διατάξεις που παρεμποδίζουν τον εκπαιδευτικό  στην άσκηση των συνταξιοδοτικών του δικαιωμάτων και τον εξαιρούν αρνητικά από τους υπολοίπους Δημοσίους υπαλλήλους.
        Για τη Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε.
     
             Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                             Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
     
           ΠΕΠΠΕΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ                            ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΝΙΚΟΣ

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2015
To Μηχανογραφικό δελτίο για τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 
Το πρόγραμμα των Πανελλαδικών
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας το μηχανογραφικό δελτίο για τις πανελλαδικές εξετάσεις 2015 .

Οι υποψήφιοι μπορούν να μελετήσουν ή/και να εκτυπώσουν το μηχανογραφικό δελτίο που τους ενδιαφέρει και συγκεκριμένα ή το μηχανογραφικό δελτίο των ΓΕΛ & ΕΠΑΛ-Β΄ ή το μηχανογραφικό δελτίο των ΕΠΑΛ-Α΄.
Μετά τις 15 Ιουνίου και κατόπιν νέας ενημέρωσης, όλοι οι υποψήφιοι θα προσέλθουν στα Λύκειά τους για να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), ώστε να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το μηχανογραφικό τους δελτίο.
 Διαδικασία του10% χωρίς νέα εξέταση.
Οι υποψήφιοι που θα διεκδικήσουν το 10% των θέσεων χωρίς νέα εξέταση, μετά τις 15 Ιουνίου θα έρθουν σε επαφή με το Λύκειό τους, ώστε να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) και στην πορεία να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το μηχανογραφικό τους δελτίο.
Υπενθυμίζεται ότι - δικαίωμα για το 10% των θέσεων έχουν όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερήσιων ΓΕΛ ή των ημερήσιων ΕΠΑΛ τα έτη 2013 ή 2014, διεκδικώντας το αντίστοιχο ποσοστό θέσεων (40% για το 2013 και 60% για το 2014). - όσοι απόφοιτοι είναι υποψήφιοι για το 10%, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση.
Οι υποψήφιοι αυτοί δεν έχουν τη δυνατότητα ή δικαίωμα να εξεταστούν ξανά σε ειδικό μάθημα ή στα αγωνίσματα για τα ΤΕΦΑΑ, αλλά συνυπολογίζονται τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση. 3. Υπενθύμιση προγράμματος. Ενόψει της έναρξης των πανελλαδικών εξετάσεων τις επόμενες ημέρες, επισημαίνουμε ξανά στους υποψηφίους: - να γνωρίζουν ακριβώς το εξεταστικό κέντρο, στο οποίο εξετάζονται και να γνωρίζουν την ακριβή διεύθυνση, ώστε να είναι έγκαιρα παρόντες, για να μην χάσουν την εξέτασή τους. - να έχουν οπωσδήποτε μαζί τους το δελτίο εξεταζομένου που έχουν πάρει από τα Λύκειά τους. - κατά την ώρα εξέτασης να ακολουθούν τις οδηγίες των εκπαιδευτικών, για να μην διαταράσσεται η εξεταστική διαδικασία.
Με την ευκαιρία υπενθυμίζεται το πρόγραμμα των πανελλαδικών εξετάσεων και συγκεκριμένα ακολουθούν 4 συνημμένοι πίνακες:
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2015
Θέματα και λύσεις-σχόλια των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2015
Δείτε τα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας 


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δείτε παρακάτω τα θέματα τις λύσεις και τα σχόλια για κάθε μάθημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων που διαγωνίζονται οι υποψήφιοι για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ:

18-5-2015 -ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ  
ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Οι 13 Αναπληρωτές Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης
Ορίστηκαν με απόφαση του Τ. Κουράκη 
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Μετά από σχετικές προτάσεις των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης όρισε ως στις θέσεις Αναπληρωτών των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, τους εξής:

1. Αναπληρωτή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής τον κ. Αναστόπουλο Χρήστο, Προϊστάμενο του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.
2. Αναπληρωτή της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας τον κ. Ντάμπλια Χρήστο, Προϊστάμενο του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας.
3. Αναπληρωτή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας τον κ. Ακριτίδη Νικόλαο, Προϊστάμενο του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
4. Αναπληρώτρια του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου την κ. Παραμυθιώτου Μαρκέλλα, Προϊσταμένη του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου.
5. Αναπληρωτή της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Ηπείρου τον κ. Δήμο Ανδρέα, Προϊστάμενο του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηπείρου.
6. Αναπληρωτή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας τον κ. Σούλιο Ιωάννη, Προϊστάμενο του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας.
7. Αναπληρώτρια του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας την κ. Χριστοπούλου Σοφία, Προϊσταμένη του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.
8. Αναπληρωτή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Πελοποννήσου τον κ. Σίδερη Δημήτριο, Προϊστάμενο του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου.
9. Αναπληρωτή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης τον κ. Τζάστα Γεώργιο, Προϊστάμενο του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης.
10. Αναπληρώτρια του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου την κ. Λυκιαρδοπούλου - Κοντάρα Σταυρούλα, Προϊσταμένη του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου.
11. Αναπληρώτρια του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας την κ. Μπενιάτα Ελένη, Προϊσταμένη του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας.
12. Αναπληρωτή του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης τον κ. Περικλειδάκη Γεώργιο, Προϊστάμενο του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης.
13. Αναπληρώτρια του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων την κ. Παχή Όλγα, Προϊσταμένη του Τμήματος Επιστημονικής Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων.
Οι ανωτέρω αναπληρώνουν τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης όταν δεν υπάρχουν, απουσιάζουν ή κωλύονται.

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Τρία σχολεία θα επιλέγουν οι υποψήφιοι Διευθυντές. 
Μοριοδότηση: Μονοετές Μεταπτυχιακό 2,5 μονάδες και Διδακτορικό 4 μονάδες

 Τις αλλαγές ανακοίνωσε στη Βουλή ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας 

Σύμφωνα με τις νομοτεχνικές βελτιώσεις επί του Σχεδίου Νόμου «Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια εκπαίδευση», που παρουσίασε σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής, ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης:

A. Αυξάνεται ο αριθμός των σχολικών μονάδων στις οποίες μπορεί να υποβάλει ο εκπαιδευτικός υποψηφιότητα για τη θέση του Διευθυντή από 2 σε 3.
B. Από τις 3 σχολικές μονάδες:
  1. Η μία σχολική μονάδα θα είναι είτε όπου κατέχουν οργανική θέση, είτε σε μία από τις σχολικές μονάδες που υπηρέτησαν την τελευταία πενταετία, ως στελέχη ή ως εκπαιδευτικοί για τουλάχιστον οκτώ ώρες την εβδομάδα.
  2. Η δεύτερη σχολική μονάδα θα πρέπει να είναι εντός του ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ που υπηρετούν ή υπηρέτησαν την τελευταία πενταετία, και,
  3. Η τρίτη επιλογή δεν υπόκειται σε κανένα πρόσθετο περιορισμό, δηλαδή μπορεί να είναι σε οποιαδήποτε ΠΥΣΠΕ ή ΠΥΣΔΕ.
Μοριοδότηση
Το διδακτορικό δίπλωμα μοριοδοτείται με 4 μονάδες
Ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών είτε μονοετούς είτε διετούς μοριοδοτείται με 2,5 μονάδες
Τα υπόλοιπα παραμένουν ως έχουν.