Powered By Blogger

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ Ε.Λ.Μ.Ε. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της ΕΛΜΕ Χαλκιδικής


Σήμερα οι ξενόγλωσσοι, αύριο ποιοι;
Ήλθε κι η σειρά μας να γευτούμε το "ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ".
Το υπουργείο παιδείας στο τέλος της σχολικής χρονιάς, έρχεται να επιβεβαιώσει-με τον πιο παραστατικό τρόπο-την προσήλωσή της κυβέρνησης στο «ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ»,της ελαστικής απασχόλησης, ΚΑΤΑΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ(!) στα δημοτικά και γυμνάσια, γυρίζοντας την Ελλάδα και το εκπαιδευτικό της σύστημα 40 χρόνια πίσω.
Καταργεί οργανικές θέσεις(!), ανοίγοντας το δρόμο των ΑΠΟΛΥΣΕΩΝ και γενικεύοντας τις ελαστικές σχέσεις εργασίας.
Ευνοεί την Παραπαιδεία και τη συνολικότερη εμπορευματοποίηση της παιδείας, ενώ μέχρι πρότινος διακήρυττε την αναγκαιότητα ύπαρξης δυνατότητας πιστοποίησης της γνώσης ξένης γλώσσας που αποκτάται κατά τη φοίτηση στο γυμνάσιο.
Πρώτο κριτήριο για το ποια γλώσσα θα διδάσκεται , είναι η ύπαρξη οργανικής θέσης στο σχολείο και δεύτερο η επιθυμία της πλειονότητας των μαθητών. Στα πλαίσια αυτά, τα παιδιά των λαϊκών στρωμάτων, που πέρυσι διδάχτηκαν δυο γλώσσες, πρέπει από την επόμενη σχολική χρονιά…να ξεχάσουν αυτήν την πολυτέλεια…Εξαναγκάζονται δηλαδη στη διδασκαλία μιας μόνο δεύτερης γλώσσας, ανεξάρτητα από την επιλογή και τη γλωσσική τους παιδεία, γιατί το Υπουργείο δεν έχει ως προτεραιότητα την ικανοποίηση των στοιχειωδών μορφωτικών αιτημάτων των λαϊκών στρωμάτων.
Και το καλύτερο; Οι μαθητές της Β και της Γ τάξης του Γυμνασίου, οι οποίοι παρακολούθησαν πέρυσι διαφορετική γλώσσα από αυτή που τελικά επιλέχθηκε, μπορούν είτε ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΝ από το μάθημα, περιφερόμενοι άσκοπα στην αυλή, είτε να γραφτούν σε άλλο σχολείο όπου θα διδάσκεται η γλώσσα εκείνη.
Περιττό δε να μιλήσουμε για το τι περιμένει τους συναδέλφους των ξένων γλωσσών και σε πόσα σχολεία θα διακτινίζονται. Και αυτοί που θα πλεονάζουν;
Διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση, διαλύουν τις ζωές μας, διαλύουν τη χώρα.
Αν πριν από όλα στοχοποιούνται η υγεία και η παιδεία, οι δύο βασικοί πυλώνες της εύρυθμης κρατικής λειτουργίας, τότε είναι πλέον φανερό σε όλους ότι η χώρα αυτή δεν έχει μόνο δημοσιονομικό αλλά και δημοκρατικό έλλειμμα.
Γι αυτό όλοι στους αγώνες για να ανατραπεί αυτή η πολιτική που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση και το ΔΝΤ, και η Κυβέρνηση εφαρμόζει με συνέπεια και συνέχεια.
 
Από το Δ.Σ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου