Powered By Blogger

Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Ο.Λ.Μ.Ε.

Χωρίς απεργιακό πρόγραμμα η εισήγηση της ΟΛΜΕ στον κλάδο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Το πρόγραμμα δράσης που εισηγείται το ΔΣ της ΟΛΜΕ προς τις Γενικές Συνελεύσεις των τοπικών ΕΛΜΕ, της επόμενης εβδομάδας, περιλαμβάνει πέντε  άξονες , όχι όμως συγκεκριμένο απεργιακό πρόγραμμα,όπως συνηθίζαμε κάθε χρόνο στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Ειδικότερα η εισήγηση της ΟΛΜΕ, όσον αφορά στο πρόγραμμα δράσης,  έχει ως εξής:
 1.   Πρώτος άξονας δράσης: Ενωτικές αγωνιστικές πρωτοβουλίες ΟΛΜΕ, με ομοσπονδίες δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και ΑΔΕΔΥ για: φορολογικό – συνταξιοδοτικό – νέο μισθολόγιο – νέος συνδικαλιστικός νόμος. Πρόταση προς ΑΔΕΔΥ για πανδημοσιοϋπαλληλική κινητοποίηση (συλλαλητήριο και στάση) στις 10 Οκτώβρη ημέρα της εκδίκασης στο ΣτΕ της προσφυγής της ΑΔΕΔΥ για την αξιολόγηση,  και απεργία (πανεργατική) το Νοέμβρη.
2.    Δεύτερος άξονας δράσης: Με αιχμή τα εργασιακά αιτήματα των εκπαιδευτικών και τα εκπαιδευτικά προβλήματα (ν.4186/13, περικοπές, συγχωνεύσεις κ.λπ.), επιδίωξη άμεσης συνεργασίας με τη ΔΟΕ για διαμόρφωση κοινού προγράμματος αγωνιστικών κινητοποιήσεων από τον Οκτώβρη, με κλιμάκωση και διάρκεια, με πρώτο βήμα την οργάνωση συλλαλητηρίων για την παιδεία τον Οκτώβρη. Αναγκαία προϋπόθεση η προσέγγιση και στενή συνεργασία ΕΛΜΕ και διδασκαλικών συλλόγων σε όλη την Ελλάδα και η συνεργασία με τους συλλόγους και τις ενώσεις γονέων.
3.    Τρίτος άξονας δράσης: προγραμματισμός παρεμβάσεων της ΟΛΜΕ και των ΕΛΜΕ σε συνεργασία με τα  συντονιστικά των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα, με συγκεντρώσεις στα υπουργεία Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
4.    Τέταρτος άξονας δράσης: υλοποιώντας την απόφαση του Γ.Σ. της ΑΔΕΔΥ στις 21/8/2014, με την οποία αποφασίστηκε η προκήρυξη Απεργίας – «Αποχής», «από όλες τις διαδικασίες υλοποίησης της ατομικής αξιολόγησης (ΠΔ 152/13) των εκπαιδευτικών, αλλά και της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης της σχολικής μονάδας και κάθε διαδικασία αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιείται σε υλοποίηση του σχετικού νομοθετικού πλαισίου (ν. 4024/11, ν. 4142/13, ΠΔ 152/13, ν. 3848/10, ν. 3679/10)»,καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους Διευθυντές σχολείων και τους Σχολικούς Συμβούλους να μη συμμετάσχουν σε καμιά διαδικασία με την οποία υλοποιείται το παραπάνω νομοθετικό πλαίσιο για την Αξιολόγηση.
ΤΑ ΑΙΤΉΜΑΤΑ
Τα αιτήματα  που περιλαμβάνονται στην εισήγηση της ΟΛΜΕ, είναι τα εξής:
Ιδιαίτερα θα αγωνιστούμε για τα παρακάτω αιτήματα αιχμής:
-    καμιά απόλυση εκπαιδευτικού – επαναφορά των καταργημένων τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, κανείς εκπαιδευτικός εκτός δομών του υπουργείου παιδείας,
-    αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ,
-    να παγώσουν άμεσα όλες οι διαδικασίες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων, ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική εξέλιξη και την κατάργηση του ν.4024/11, που τις συνδέει με την αξιολόγηση, κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και σχολείων,
-    κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού ν.4186/13,
-    ανώτερο όριο 20 μαθητών στο τμήμα, 15 στις κατευθύνσεις, ολιγομελή τμήματα ειδικά στα ΕΠΑΛ,
-    επαναφορά του προηγούμενου ωραρίου,
-    να καλυφθούν όλα τα κενά εκπαιδευτικών τώρα, με προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών,  άμεσος  διορισμός όσων είναι διοριστέοι από το 2008 (ΑΣΕΠ) και οι υπόλοιποι από τους πίνακες προϋπηρεσίας αναπληρωτών, να αναγνωριστεί ολόκληρη η προϋπηρεσία αναπληρωτών-ωρομισθίων από το 2010, να καταργηθούν οι αντίστοιχες διατάξεις του ν.3848/10,
-    ουσιαστικές αυξήσεις των αποδοχών των εκπαιδευτικών, ιδιαίτερα των νέων συναδέλφων,
-    άμεση κατάργηση του νέου πειθαρχικού (4093/12 και 4057/12) – να σταματήσει κάθε δίωξη για συνδικαλιστική δράση,
-    αύξηση των συντάξεων (κύριων και επικουρικών),
-    όχι στη νέα φορομπηχτική πολιτική (ΕΝΦΙΑ), αύξηση του αφορολόγητου ορίου για τους μισθωτούς,
-    όχι στη διάλυση / συρρίκνωση / ιδιωτικοποίηση των δημόσιων κοινωνικών αγαθών. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου