Powered By Blogger

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΑΚΕ Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ








    e-mail  :     dakedchal@yahoo.gr
    blog     :    dakedechal.blogspot.com

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
για τα θέματα των Μαθηματικών και τη διαδικασία
κατά τη δεύτερη μέρα των  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ 
(ΣΑΒΒΑΤΟ 14-5-2011)

    Καταγγέλλουμε την πρωτοφανή ανευθυνότητα και προχειρότητα της Κεντρικής Επιτροπής των Πανελληνίων εξετάσεων σε βάρος των υποψηφίων τη δεύτερη μέρα των εξετάσεων, το Σάββατο 14 Μαΐου 2011 και συγκεκριμένα των διαγωνιζόμενων στο μάθημα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας.
    Συγκεκριμένα η Κεντρική Επιτροπή των Πανελληνίων εξετάσεων. με μια πρωτοφανή για πανελλήνιες εξετάσεις ενέργεια. απέσυρε και επανέφερε μέσα σε διάστημα πενήντα λεπτών (50΄) ! τα ίδια θέματα (με τροποποίηση μιας παρένθεσης) και ενώ ήδη σε πολλά εξεταστικά κέντρα οι υποψήφιοι είχαν αρχίσει να απαντούν στα πρώτα ερωτήματα παίζοντας με την ήδη ευαίσθητη ψυχολογία τους λόγω του αυξημένου άγχους των συγκεκριμένων εξετάσεων προκαλώντας την ανησυχία, τον εκνευρισμό και τη θυμηδία τους.
     Το γεγονός αυτό, που πρώτη φορά συμβαίνει σε Πανελλαδικές Εξετάσεις, εγείρει σοβαρό ζήτημα όχι απλά δυσλειτουργίας, προχειρότητας ή ανοργανωσιάς, αλλά αξιοπιστίας και, ακόμα περισσότερο, διαβλητότητας των εξετάσεων στο εν λόγω μάθημα. Και αυτό γιατί μεσολάβησε χρόνος, σ’ άλλο εξεταστικό μεγαλύτερος, σ’ άλλο μικρότερος, απ’ τη στιγμή που αποσύρθηκαν τα πρώτα θέματα, τα οποία είχαν τη δυνατότητα να δουν οι υποψήφιοι, μέχρι να δοθούν τα δεύτερα, που ήταν ίδια, με εξαίρεση την προσθήκη της παρένθεσης όπως είπαμε. Άρα πολλοί υποψήφιοι είχαν, θεωρητικά τουλάχιστον, σεβαστό χρόνο στη διάθεσή τους να κουβεντιάσουν μεταξύ τους τις απαντήσεις καθώς περίμεναν τα νέα θέματα!
      Ακόμα, η Κεντρική Επιτροπή επιλογής των θεμάτων στα Μαθηματικά, μη λαμβάνοντας υπόψη την ισότητα των μαθημάτων επιλογής, δυσκόλεψε αδικαιολόγητα και κατήργησε την κλιμάκωση του βαθμού δυσκολίας σε ένα μάθημα του οποίου το εύρος των ασκήσεων είναι απεριόριστο, καθιστώντας με τις επιλογές της άνιση την αξιολόγηση των μαθητών !

      Το αποκορύφωμα αυτής της προχειρότητας και ανοργανωσιάς ήταν και η αποκάλυψη από πολλά blogs πως το 4ο θέμα των Μαθηματικών που δόθηκε είναι το ίδιο με θέμα που υπήρχε σε φυλλάδιο που είχε μοιραστεί πριν από τις εξετάσεις στην Ευαγγελική Σχολή με συντάκτη τον κ. Δημήτρη Αργυράκη, μέλος της Επιτροπής που έβγαλε τα θέματα των εξετάσεων. Αλήθεια δεν υπήρχαν άλλες ασκήσεις στα Μαθηματικά εκτός απ` αυτές που μοίραζε ο ανωτέρω καθηγητής στο σχολείο του ;

      Βέβαια, τα Μέσα Ενημέρωσης δεν είπαν κουβέντα για το θέμα και το μόνο που τα απασχολεί είναι η προβολή των διαταγών της τρόικα για τις περικοπές των μισθών, το κλείσιμο των σχολείων, τις απολύσεις των δημοσίων υπαλλήλων και το ξεθεμελίωμα κάθε ίχνους κοινωνικού κράτους.
      Ο λόγος στην κ. Διαμαντοπούλου και το Υπουργείο Παιδείας να εξηγήσουν πως συμβαδίζουν όλα αυτά με το σύνθημα «πρώτα ο μαθητής». Εκτός κι αν θεωρεί ότι οι υποψήφιοι δεν είναι πια μαθητές.
    Η χιλιοειπωμένη φράση  «Αιδώς Αργείοι» ταιριάζει και εδώ απόλυτα για μια ακόμη φορά!

Για τη Συντονιστική Επιτροπή της Δ.Α.Κ.Ε. Καθηγητών Δ.Ε. Ν. Χαλκιδικής
                                                                                             
        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
                                               Χονδρογιώργης Ι.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου