''Ευτυχώς που εμείς οι Έλληνες είμαστε διεθνιστές και καταργούμε τη Νεοελληνική Ιστορία από τα σχολεία …''
Την εποχή που γειτονικά κράτη, προσπαθούν να τεκμηριώσουν στην συνείδηση των λαών τους την δική τους ιστορική άποψη για την νεότερη ιστορική περίοδο, πλάθοντας μύθους γύρω από την καταγωγή τους, τους ήρωές τους, την γλώσσα τους, τους αγώνες τους, την πληθυσμιακή τους διασπορά, εμείς επιβάλουμε στην νεολαία μας πλήρη άγνοια, των γεγονότων που καθόρισαν την ίδρυση και ολοκλήρωση του νεώτερου Ελληνικού κράτους.
Σε λίγο καιρό, λοιπόν, από τώρα, ‘έτσι που το πάμε’, αφού τα Ελληνόπουλα ούτε από Γεωγραφία γνωρίζουν πολλά πράγματα και παράλληλα δε θα διδάσκονται πια Νεότερη Ελληνική Ιστορία αλλά ένα μάθημα επιλογής με τον τίτλο ‘Ευρωπαϊκή Ιστορία’, θα τα μαθαίνουμε όλα αυτά από τους γείτονες, Αλβανούς, Σκοπιανούς και Τούρκους …
Φυσικά όπως εκείνοι τα αντιλαμβάνονται …
NA ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ...
«Υπό ελληνική κατοχή βρίσκονται τα νησιά του Αιγαίου»
Αυτό διδάσκονται στο σχολείο οι Τούρκοι μαθητές, την ώρα που η Ελλάδα διαγράφει τη Σφαγή της Σμύρνης από τα σχολικά της εγχειρίδια στο όνομα μιας ανύπαρκτης ελληνοτουρκικής προσέγγισης. Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ` Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία- και ξεχνάει το κρυφό σχολειό - , το αντίστοιχο εγχειρίδιο της Τουρκίας διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:
Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη»
Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930.Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».
ΑΙΓΑΙΟ
Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται τα «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (Ege Denizinde Turk Haklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα χώρα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά προπαγανδίζεται παράλληλα και ως απαραίτητο ανάγνωσμα για τις μεγαλύτερες ηλικίες.
Η Ιστορία στην Τουρκία έχει διαμορφωθεί σε μεγάλο βαθμό από τον ίδιο τον Κεμάλ Ατατούρκ, ο οποίος μετά την πλήρη επικράτησή του επιδόθηκε σε μία τεράστια προσπάθεια να προσδώσει ιστορική εντοπιότητα στο τουρκικό στοιχείο της Μικράς Ασίας.
Βάσει των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου -μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- ήταν τουρκικής προέλευσης. Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο. Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες,
«
οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς».
Η ανακοίνωση του Τούρκου ιστορικού Χασάν Τζεμίλ:
«Ο κλασικός ελληνικός πολιτισμός δεν είναι ανεξάρτητος. Ο ελληνικός πολιτισμός είναι ιωνικός, ο οποίος με τη σειρά του γεννήθηκε από τον αιγιακό. Αυτός ο αιγιακός πολιτισμός της Δυτικής Ανατολίας, τον οποίο κληρονόμησε ο ελληνικός, εμπνεύστηκε και δημιουργήθηκε μόνο μετά την επαφή με τον χετιτικό πολιτισμό που ήταν...τουρκικός» (Ege medeniyetinin menseine umumi bir bakis, `Aγκυρα).
Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunan iliskileri ve filiki eteria): όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το...2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής. Η εργασία του εγκρίθηκε απ' το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου