Powered By Blogger

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΣΤΗ PHILOXENIA 2012 

Με πολλούς τρόπους παρουσιάστηκε η Χαλκιδική κατά τη διάρκεια της έκθεσης τουρισμού PHILOXENIA 2012 στη Θεσσαλονίκη. Με ναυαρχίδα τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής & Marketing ν. Χαλκιδικής, οι φορείς, οι...
συνεργάτες και οι επιχειρηματίες της περιοχής ακολούθησαν τη δυναμική ενός προγράμματος πλούσιου σε παράλληλες δράσεις.
 Το περίπτερο της Χαλκιδικής σχεδιάστηκε με γνώμονα την ανάδειξη του «Ελληνικού Πρωινού Ξ.Ε.Ε. – Τοπικού Συμφώνου Χαλκιδικής». Τα προϊόντα των τοπικών παραγωγών σερβιρίστηκαν σε πρωτότυπα σκεύη και παρουσιάστηκαν σε γυάλινες προθήκες υπό την επίβλεψη των chefs της Λέσχης Αρχιμαγείρων – Ζαχαροπλαστών Βορείου Ελλάδος «ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΖΕΥΣ», προκαλώντας το έντονο ενδιαφέρον επαγγελματιών και επισκεπτών.
Την πρώτη μέρα της έκθεσης πραγματοποιήθηκε στο stand της Χαλκιδικής η καθιερωμένη πλέον συνέντευξη τύπου όπου ο Πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής κος Γρηγόρης Τάσιος παρουσίασε τη στρατηγική marketing του 2013. Ο Πρόεδρος του Σ.Ε.Τ.Ε. κος Ανδρέας Ανδρεάδης τίμησε την εκδήλωση εξαίροντας τον Οργανισμό για τη μέχρι στιγμής πορεία του ενώ παράλληλα εξέφρασε την υποστήριξή του στις μελλοντικές δράσεις του. Ο Αντιπεριφερειάρχης Χαλκιδικής κος Ιωάννης Γιώργος τόνισε το ρόλο του Τουριστικού Οργανισμού στην ενιαία προβολή των παραγωγικών τάξεων που αποτελούν το τουριστικό προϊόν της περιοχής.
 Ακολούθησε η παρουσίαση της νέας σειράς προωθητικών βίντεο που θα αποτελέσουν βασικό υλικό της καμπάνιας. Πρόκειται για ένα 4λεπτο και τρία θεματικά 2λεπτα που προβάλλουν κάθε πτυχή και δραστηριότητα του προορισμού σε ένα ρεσιτάλ εικόνας και ήχου. Η κινηματογράφηση και η παραγωγή ανετέθη στη γνωστή εταιρεία τηλεοπτικών παραγωγών STUDIO ATA
 Ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας κος Νίκος Χριστοφόρου και ο σκηνοθέτης που επιμελήθηκε την παραγωγή κος Βασίλης Βασιλειάδης ήταν παρόντες. Τα βίντεο βρίσκονται στο youtube (στο κανάλι visithalkidiki), διαθέσιμα για όποιον επιθυμεί να τα χρησιμοποιήσει.
Η Λέσχη Αρχιμαγείρων εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρό της κο Γεώργιο Μαστροδημήτρη και το μέλος της Λέσχης μοναχό πατέρα Επιφάνιο, ο οποίος ως καταξιωμένος σεφ αναδεικνύει τα μυστικά της Αγιορείτικης κουζίνας με βιβλία και συμμετοχή σε φεστιβάλ.
Σύμφωνο Συνεργασίας υπεγράφη μεταξύ του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, με κύριο σκοπό την ανάπτυξη στρατηγικής και την υλοποίηση ενεργειών για τη διασύνδεση της επιχειρηματικής και της πανεπιστημιακής κοινότητας και την ταχεία απορρόφηση των αποφοίτων στην αγορά εργασίας. Ο Αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος καθηγητής κ. Ν. Μουσιόπουλος δήλωσε ότι το Διεθνές Πανεπιστήμιο επιδιώκει την ενεργή στήριξη  των τοπικών επιχειρήσεων που συμβάλλουν στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής σε αντικείμενα αιχμής και τόνισε το σημαντικό ρόλο του Διεθνούς Πανεπιστημίου  στην δημιουργία υποδομών για την ανάπτυξη θεματικών εναλλακτικών τουριστικών διαδρομών στη Βόρειο Ελλάδα που μπορεί να δώσει ώθηση στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή.
Η συνέντευξη έκλεισε με την επικύρωση της συμφωνίας του Τουριστικού Οργανισμού με την αεροπορική εταιρεία TURKISH AIRLINES. Όπως δήλωσε ο Διευθυντής Β. Ελλάδας κος Utku Yazan, η Turkish προτίθεται να «απογειώσει» τη Χαλκιδική εκτός από την Τουρκία και στις υπόλοιπες χώρες της Ασίας (Ινδία, Κίνα κ.λ.π.) όπου υπάρχει ενδιαφέρον για νέους προορισμούς διακοπών.
Το 2013 η Χαλκιδική μπαίνει σε τροχιά «πράσινης» πιστοποίησης σύμφωνα με τα κριτήρια του ECO-LABEL και προώθησης της τοπικής κουλτούρας μέσω των προϊόντων της. Η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής συμμετέχοντας στο συνολικό πρόγραμμα δράσεων της Χαλκιδικής στη Philoxenia 2012, πραγματοποίησε ημερίδα με θέμα: Χαλκιδική – Περιβαλλοντική Πιστοποίηση και Ελληνικό Πρωινό. Η ημερίδα έδεσε:
-          το πρόγραμμα προβολής ξενοδοχείων που έχουν «Πράσινα Κλειδιά» και παραλιών με «Γαλάζιες Σημαίες» που ήδη τρέχει στην Ευρώπη μέσω της εταιρείας North Events,
-          το ευρωπαϊκό πρόγραμμα ShMILE 2 « Από τον πειραματισμό στη διάδοση του οικολογικού σήματος στη Μεσόγειο» στο οποίο η Χαλκιδική συνεργάζεται με 11 φορείς μεσογειακών χωρών μέσω της εταιρείας Alpha Mentor,
-          το Ελληνικό Πρωινό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και το Τοπικό Σύμφωνο Χαλκιδικής που αποτελεί την πρώτη οργανωμένη προσπάθεια υποστήριξης των τοπικών εδεσμάτων μέσω της Λέσχης Αρχιμαγείρων.
Η επικοινωνία με τους επιχειρηματίες, η ενημέρωση του κοινού, η παρουσίαση της στρατηγικής σε συνδυασμό με τις πραγματικά ενδιαφέρουσες συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του προγράμματος Hosted Buyers, ολοκλήρωσαν το σκοπό της συμμετοχής της Χαλκιδικής στην έκθεση Philoxenia 2012. 
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου