ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ...
Πόσο κορόιδο νιώθεις που πληρώνεις τη βενζίνη 1,83;
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΟΣ. ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΜΠΑΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ Σ` ΑΥΤΑ ...
ΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΝΑΙ, Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣ ...
Οι αριθμοί λοιπόν (που δεν λένε ψέμματα) λένε ότι από τον περασμένο Μάρτιο οι διεθνείς τιμές έχουν πέσει 7,28%.
Σε όλον τον πλανήτη αυτό σημαίνει (σχεδόν) αυτόματη μείωση της τιμής της βενζίνης στο πρατήριο.
Στον πλανήτη ναι, στην Ελλάδα όχι.
Όχι, διότι (και πάλι οι αριθμοί το λένε) η τιμή έχει αυξηθεί από τον περασμένο Μάρτιο κατά 4,05%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύουν σήμερα “Τα Νέα” ενώ το Μάρτη και με τη διεθνή τιμή του πετρελαίου στα 96,19 ευρώ ο Έλληνας πλήρωνε στο πρατήριο την αμόλυβδη (απλή) στα 1,77 ευρώ, σήμερα που οι διεθνής τιμή έχει πέσει στα 89,19 ευρώ το βαρέλι ο Έλληνας πληρώνει στη λιανική... 1,83!
Κανένα μαθηματικό μυαλό δεν μπορεί να λύσει τον γρίφο.
Όμως εδώ είναι Ελλάδα και η λύση στην... εξίσωση είναι απλή. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στις εταιρίες πετρελαιοειδών με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούν τους χώρους αποθήκευσης στρατηγικών αποθεμάτων (επιβάλλεται να υπάρχουν σε κάθε χώρα) για να αποθηκεύουν καύσιμα που έχουν αγοράσει φθηνά και στη συνέχεια τα πουλάνε όταν ανέβουν οι τιμές πολλαπλασιάζοντας τα κέρδη τους.
Αυτός είναι ο ένας τρόπος κλοπής με την εύνοια του κράτους (βλέπετε οι εταιρίες είναι μεγάλοι παίχτες και με μεγάλη επιρροή για να τα βάλει μαζί τους η μικρή Ελλάδα).
Ο άλλος κλέφτης είναι το ίδιο το κράτος. Τι έγινε απ' όταν άρχισαν να πέφτουν οι τιμές διεθνώς;
Στην Ελλάδα αυξήθηκε ο ειδικός φόρος στα καύσιμα. Δεν έχει καμία ελπίδα ο Έλληνας να πληρώσει φθηνότερα, το κράτος θέλει να εισπράξει φόρους...
Εισπράττει όμως;
Όχι, είναι η απάντηση αφού παρατηρείται μείωση των εσόδων από τα καύσιμα κατά 1,5 δισ. ευρώ (από το 2009 που έγινε η μεγάλη αύξηση)!
Όσα δηλαδή αναμένεται να κόψουν οι φωστήρες της τρόικας και της κυβέρνησης από της συντάξεις και τους μισθούς!
Γιατί μειώθηκαν τα έσοδα; Πολύ απλά διότι οι πολίτες περιόρισαν την αγορά καυσίμων ... λόγω αύξησης τιμών!
Κάπου εδώ επανέρχεται και το ερώτημα του τίτλου...
Σε όλον τον πλανήτη αυτό σημαίνει (σχεδόν) αυτόματη μείωση της τιμής της βενζίνης στο πρατήριο.
Στον πλανήτη ναι, στην Ελλάδα όχι.
Όχι, διότι (και πάλι οι αριθμοί το λένε) η τιμή έχει αυξηθεί από τον περασμένο Μάρτιο κατά 4,05%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύουν σήμερα “Τα Νέα” ενώ το Μάρτη και με τη διεθνή τιμή του πετρελαίου στα 96,19 ευρώ ο Έλληνας πλήρωνε στο πρατήριο την αμόλυβδη (απλή) στα 1,77 ευρώ, σήμερα που οι διεθνής τιμή έχει πέσει στα 89,19 ευρώ το βαρέλι ο Έλληνας πληρώνει στη λιανική... 1,83!
Κανένα μαθηματικό μυαλό δεν μπορεί να λύσει τον γρίφο.
Όμως εδώ είναι Ελλάδα και η λύση στην... εξίσωση είναι απλή. Δεν υπάρχει κανένας έλεγχος στις εταιρίες πετρελαιοειδών με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούν τους χώρους αποθήκευσης στρατηγικών αποθεμάτων (επιβάλλεται να υπάρχουν σε κάθε χώρα) για να αποθηκεύουν καύσιμα που έχουν αγοράσει φθηνά και στη συνέχεια τα πουλάνε όταν ανέβουν οι τιμές πολλαπλασιάζοντας τα κέρδη τους.
Αυτός είναι ο ένας τρόπος κλοπής με την εύνοια του κράτους (βλέπετε οι εταιρίες είναι μεγάλοι παίχτες και με μεγάλη επιρροή για να τα βάλει μαζί τους η μικρή Ελλάδα).
Ο άλλος κλέφτης είναι το ίδιο το κράτος. Τι έγινε απ' όταν άρχισαν να πέφτουν οι τιμές διεθνώς;
Στην Ελλάδα αυξήθηκε ο ειδικός φόρος στα καύσιμα. Δεν έχει καμία ελπίδα ο Έλληνας να πληρώσει φθηνότερα, το κράτος θέλει να εισπράξει φόρους...
Εισπράττει όμως;
Όχι, είναι η απάντηση αφού παρατηρείται μείωση των εσόδων από τα καύσιμα κατά 1,5 δισ. ευρώ (από το 2009 που έγινε η μεγάλη αύξηση)!
Όσα δηλαδή αναμένεται να κόψουν οι φωστήρες της τρόικας και της κυβέρνησης από της συντάξεις και τους μισθούς!
Γιατί μειώθηκαν τα έσοδα; Πολύ απλά διότι οι πολίτες περιόρισαν την αγορά καυσίμων ... λόγω αύξησης τιμών!
Κάπου εδώ επανέρχεται και το ερώτημα του τίτλου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου