Powered By Blogger

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ν. ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ, ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΟΛΜΕ
ΑΠΟ ΤΗ ΔΑΚΕ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...

Ως πρόεδρος της ΟΛΜΕ εκτέλεσα την απόφαση της εκτελεστικής επιτροπής της ΔΑΚΕ που με συντριπτική πλειοψηφία αποφάσισε την απεργιακή κινητοποίηση στις εξετάσεις. Δεν ενήργησα αυθαίρετα και προϊσταμένη μου αρχή είναι η εκτελεστική επιτροπή της ΔΑΚΕ καθηγητών που την έχουν εκλέξει οι οργανωμένοι στη ΔΑΚΕ καθηγητές. Η ΔΑΚΕ είναι ανεξάρτητη παράταξη. Από τη ΔΑΚΕ δε μπορεί να με διαγράψει κανένας. Και σε τελική ανάλυση, αυτό αποδεικνύει την άποψή μου ότι άλλο ο συνδικαλισμός και άλλο η πολιτική. Εγώ δεν διεκδικώ κανένα πολιτικό ρόλο. Είμαι συνδικαλιστής, εκπροσωπώ τα συμφέροντα των καθηγητών, όλων των καθηγητών, και αυτούς που δε με έχουν ψηφίσει, κι έτσι βαδίζω. Θεωρώ ότι οι εκπαιδευτικοί θα με στηρίξουν στην στάση την οποία έχω τηρήσει γιατί είναι μια στάση έντιμη απέναντι στον κλάδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου