ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Ο υπουργός για τους Σχολικούς Συμβούλους - Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς, νέους Περιφερειακούς Διευθυντές και τον Γ. Κουμέντο
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Αναφορά
στη δυνατότητα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών να γίνονται Σχολικοί
Σύμβουλοι, την επιλογή των νέων Περιφερειακών Διευθυντών,την τοποθέτηση
του πρώην Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής Γιάννη Κουμέντου
στη θέση του Αντιπροέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και
την Ειδική Αγωγή έκανε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ.
Αρβανιτόπουλος.
ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ- ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ : Το θέμα είναι ότι ισχύει και για αυτούς το βαθμολόγιο. Δηλαδή πρέπει με τη βαθμολογική τους εξέλιξη, να μπορούν και αυτοί να παίρνουν θέσεις του διοικητικής ευθύνης. Αυτό υπήρξε. Υπήρξε μια γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του κράτους, αλλά αυτό συνέβη διότι ήταν ελλιπές το νομικό πλαίσιο και αυτή ήταν η παρατήρηση της γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του κράτους. Επομένως δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω, από τη δυνατότητα και αυτών, να κατέχουν μια θέση ευθύνης.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ: Εγινε μία σοβαρή αξιολόγηση, από τους δεκατρείς, οι οποίοι είχαν διατελέσει περιφερειάρχες. Οι οκτώ είχαν επανυποβάλει, αξιολογήθηκαν, οι τρεις από τους οκτώ έγιναν περιφερειάρχες.
Γ. ΚΟΥΜΕΝΤΟ:Ο κύριος Κουμέντος πήρε τη θέση αυτή, διότι κρίνω ότι έχει τα προσόντα να προσφέρει σε αυτό το ινστιτούτο εκπαιδευτικής πολιτικής, ο οποίος είναι και ο - αν θέλετε - ο συμβουλευτικός βραχίονας του Υπουργείου και του Υπουργού, για θέματα εκπαίδευσης, δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας και νομίζω ότι έγινε μια καλή επιλογή, βασισμένη στην αξιολόγηση των τυπικών προσόντων, αλλά και του πώς είχαν διαπολίσει τα καθήκοντά τους. Τώρα, από εκεί και πέρα, όταν πάμε σε ένα νέο πλαίσιο, μέσα από την αξιολόγηση, όλα αυτά θα γίνουν πιο θεσμοθετημένα και νομίζω ότι θα μπορούμε να έχουμε ένα καλύτερο, αν θέλετε, αποτέλεσμα.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ-ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ:Αυτό το οποίο είπατε, υπάρχει μια διάταξη, που δίνει το δικαίωμα στους απερχόμενους περιφερειάρχες, διάταξη του 2010, να γίνονται εκπαιδευτικοί σύμβουλοι. Είναι η διάταξη του νόμου 38/84 του 2010 και αυτό έχει ακολουθηθεί.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ:
Για την εθελοντική προσφοράς εργασίας, αυτό δεν υποκρύπτει τίποτα. Το βάλαμε γιατί έτσι μας ζητήθηκε και από ανθρώπους της ομογένειας. Αλλά αν αυτό είναι κάτι το οποίο προξενεί τέτοιο μεγάλο πρόβλημα και καχυποψία, το θέμα της εθελοντικής προσφοράς εργασίας, σε αυτό το επίπεδο, το αφαιρούμε. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το κομμάτι αυτό περί εθελοντικής εργασίας αφαιρείται, για να μην υπάρχει σύγχυση.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:Δεν θα επανέλθω για τα ζητήματα της ειδικής αγωγής. Νομίζω ότι είχαμε την ευκαιρία να τα συζητήσουμε εκτενώς και να υπάρξει η δέσμευση για την κατάθεση ενός νομοσχεδίου, το οποίο θα αντιμετωπίσει συνολικά τα προβλήματα της ειδικής αγωγής. Αυτό είναι μια προσπάθεια να ρυθμίσουμε τα άμεσα και κατεπείγοντα προβλήματα. Τίποτα παραπάνω.
ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ- ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ : Το θέμα είναι ότι ισχύει και για αυτούς το βαθμολόγιο. Δηλαδή πρέπει με τη βαθμολογική τους εξέλιξη, να μπορούν και αυτοί να παίρνουν θέσεις του διοικητικής ευθύνης. Αυτό υπήρξε. Υπήρξε μια γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του κράτους, αλλά αυτό συνέβη διότι ήταν ελλιπές το νομικό πλαίσιο και αυτή ήταν η παρατήρηση της γνωμοδότησης του Νομικού Συμβουλίου του κράτους. Επομένως δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω, από τη δυνατότητα και αυτών, να κατέχουν μια θέση ευθύνης.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ: Εγινε μία σοβαρή αξιολόγηση, από τους δεκατρείς, οι οποίοι είχαν διατελέσει περιφερειάρχες. Οι οκτώ είχαν επανυποβάλει, αξιολογήθηκαν, οι τρεις από τους οκτώ έγιναν περιφερειάρχες.
Γ. ΚΟΥΜΕΝΤΟ:Ο κύριος Κουμέντος πήρε τη θέση αυτή, διότι κρίνω ότι έχει τα προσόντα να προσφέρει σε αυτό το ινστιτούτο εκπαιδευτικής πολιτικής, ο οποίος είναι και ο - αν θέλετε - ο συμβουλευτικός βραχίονας του Υπουργείου και του Υπουργού, για θέματα εκπαίδευσης, δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας και νομίζω ότι έγινε μια καλή επιλογή, βασισμένη στην αξιολόγηση των τυπικών προσόντων, αλλά και του πώς είχαν διαπολίσει τα καθήκοντά τους. Τώρα, από εκεί και πέρα, όταν πάμε σε ένα νέο πλαίσιο, μέσα από την αξιολόγηση, όλα αυτά θα γίνουν πιο θεσμοθετημένα και νομίζω ότι θα μπορούμε να έχουμε ένα καλύτερο, αν θέλετε, αποτέλεσμα.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ-ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ:Αυτό το οποίο είπατε, υπάρχει μια διάταξη, που δίνει το δικαίωμα στους απερχόμενους περιφερειάρχες, διάταξη του 2010, να γίνονται εκπαιδευτικοί σύμβουλοι. Είναι η διάταξη του νόμου 38/84 του 2010 και αυτό έχει ακολουθηθεί.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ:
Για την εθελοντική προσφοράς εργασίας, αυτό δεν υποκρύπτει τίποτα. Το βάλαμε γιατί έτσι μας ζητήθηκε και από ανθρώπους της ομογένειας. Αλλά αν αυτό είναι κάτι το οποίο προξενεί τέτοιο μεγάλο πρόβλημα και καχυποψία, το θέμα της εθελοντικής προσφοράς εργασίας, σε αυτό το επίπεδο, το αφαιρούμε. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το κομμάτι αυτό περί εθελοντικής εργασίας αφαιρείται, για να μην υπάρχει σύγχυση.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:Δεν θα επανέλθω για τα ζητήματα της ειδικής αγωγής. Νομίζω ότι είχαμε την ευκαιρία να τα συζητήσουμε εκτενώς και να υπάρξει η δέσμευση για την κατάθεση ενός νομοσχεδίου, το οποίο θα αντιμετωπίσει συνολικά τα προβλήματα της ειδικής αγωγής. Αυτό είναι μια προσπάθεια να ρυθμίσουμε τα άμεσα και κατεπείγοντα προβλήματα. Τίποτα παραπάνω.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου